Wel gek dat ze dan Rüdiger halen toch?Niemand die het hier over de titel van Real Madrid heeft? . Vind ik niet erg . Ik moet eerlijk bekennen dat ik Militao echt geweldig vind verdedigen. Dat is echt een topper gebleken.
Wel gek dat ze dan Rüdiger halen toch?Niemand die het hier over de titel van Real Madrid heeft? . Vind ik niet erg . Ik moet eerlijk bekennen dat ik Militao echt geweldig vind verdedigen. Dat is echt een topper gebleken.
Ik vrees niet dat dat een vervanging van Militao gaat worden . Meer een concurrentie. Real heeft daarnaast niet echt veel centrale verdedigers. Stel je voor dat Alaba en Militao geblesseerd zijn? En Nacho ook? Dan kom je al bijna bij de jeugd uit. Rüdiger is trouwens een kei van een verdediger.Wel gek dat ze dan Rüdiger halen toch?
Ik vrees niet dat dat een vervanging van Militao gaat worden . Meer een concurrentie. Real heeft daarnaast niet echt veel centrale verdedigers. Stel je voor dat Alaba en Militao geblesseerd zijn? En Nacho ook? Dan kom je al bijna bij de jeugd uit. Rüdiger is trouwens een kei van een verdediger.
Athletic verloor trouwens zelf van Sevilla, dus was Villarreal sowieso Europa in gegaan ongeacht hun eigen resultaat.Villarreal wint op de slotdag in Camp Nou en gaat daardoor op de valreep nog Europa in. De Basken van Athletic grijpen er naast, maar voor de mannen van Emery een terechte beloning na een mooi seizoen.
Oké, maar dat klinkt iets minder leuk.Athletic verloor trouwens zelf van Sevilla, dus was Villarreal sowieso Europa in gegaan ongeacht hun eigen resultaat.
Koopje.De transfer van Aurelién Tchouaméni naar Real Madrid is helemaal rond. Transfersom 80 miljoen euro’s en wat kan oplopen naar 100 miljoen.