Primera División

Raul

Well-known member
Wel gek dat ze dan Rüdiger halen toch?
Ik vrees niet dat dat een vervanging van Militao gaat worden ;). Meer een concurrentie. Real heeft daarnaast niet echt veel centrale verdedigers. Stel je voor dat Alaba en Militao geblesseerd zijn? En Nacho ook? Dan kom je al bijna bij de jeugd uit. Rüdiger is trouwens een kei van een verdediger.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik vrees niet dat dat een vervanging van Militao gaat worden ;). Meer een concurrentie. Real heeft daarnaast niet echt veel centrale verdedigers. Stel je voor dat Alaba en Militao geblesseerd zijn? En Nacho ook? Dan kom je al bijna bij de jeugd uit. Rüdiger is trouwens een kei van een verdediger.

Rüdiger is steengoed, alleen ik zou het zonde vinden als hij en Militao samen moeten concurreren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raul

Raul

Well-known member
Ik vrees dat het zo werkt bij een topclub. Er moet wat in de breedte komen en wanneer je een Rüdiger kan halen, lijkt mij dat een serieus doel.
 

Batigoal

Well-known member
Dat en Alaba kun je overal kwijt.

Prima goaltje weer eens van Depay. Was een tijdje geleden dat hij scoorde (en speelde). Benieuwd waar hij na de zomer naartoe gaat.
 

Batigoal

Well-known member
Santi Mina is uit de selectie van Celta gezet nadat hij is veroordeeld voor seksueel misbruik in 2017.
 

Raul

Well-known member
Oh niet alleen dat. Ik vind de verklaring best vaag in de kranten. Niet veroordeeld voor aanranding, maar wel voor seksueel misbruik. Ik ben niet van het strafrecht, het kan zijn dat het iets met dwang heeft te maken. Hij krijgt 4 jaar cel en anders was 8 het of 9 jaar cel. Daarnaast nog een som van 50.000 euro betalen en een straatverbod. Zo heb ik het begrepen. De carrière van Santi Mina is voorbij.
 
Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
Pijnlijke nederlaag voor Betis dat Barcelona op bezoek kreeg. Nadat Ansu Fati voor het eerst sinds zijn laatste blessure scoorde, deed Bartra wat terug. Maar in de laatste minuut van de blessuretijd was er een poeier van Alba die beslissend was. Barça daardoor zeker van CL-voetbal, Atletico kan vandaag in de Madrileense derby de achterstand van Betis op een CL-plaats op 6 punten zetten.
 

BlauwVinger

Well-known member
uR7Ycyt.jpg
 

Batigoal

Well-known member
Villarreal wint op de slotdag in Camp Nou en gaat daardoor op de valreep nog Europa in. De Basken van Athletic grijpen er naast, maar voor de mannen van Emery een terechte beloning na een mooi seizoen.
 

Forza AZ

Well-known member
Villarreal wint op de slotdag in Camp Nou en gaat daardoor op de valreep nog Europa in. De Basken van Athletic grijpen er naast, maar voor de mannen van Emery een terechte beloning na een mooi seizoen.
Athletic verloor trouwens zelf van Sevilla, dus was Villarreal sowieso Europa in gegaan ongeacht hun eigen resultaat.
 

Raul

Well-known member
Marcelino van Athletic gaat nadat zijn contract zal aflopen de club verlaten. In juni dus. Eigenaardige beslissing, al weet ik niet helemaal wat er vooraf is gebeurd. Het is een topcoach, alleen heeft hij zo zijn grillen en kan ineens besluiten om te gaan. Hij heeft Athletic toch weer een beker bezorgd.
 

Raul

Well-known member
Diego Martinez wordt als het goed is de nieuwe coach van Espanyol. Een jaar toch niets gedaan. Helaas is Granada gedegradeerd. Ik moet ook bekennen dat hij met die club het onmogelijke heeft gepresteerd. Dit seizoen toch niet helemaal verwacht dat zij eruit gingen vliegen. Maar een mooie 7de plek, halvefinalist Copa en ver gekomen in de Europa league, is wel een prestatie op zich. En dat in een paar jaar tijd.

Edit: Diego Martinez is nu definitief de nieuwe coach van Espanyol.
 
Laatst bewerkt:

Raul

Well-known member
Talent Pablo Torre van Racing Santander gaat naar Barcelona na een goed gesprek te hebben gehad met Xavi. Real bood meer geld, maar Torre zwichtte voor zijn gevoel voor Barca. Ik ben benieuwd of hij minuten mag maken voor Barcelona.
 

Raul

Well-known member
Raul de Tomas van Espanyol staat flink in de belangstelling van grote clubs. De transfersom is alleen aan de hoge kant: 70 miljoen euro. Atletico is op zoek naar versterking na het vertrek van Suarez. De Tomas kan zowaar een versterking worden.

Daarnaast gaat Darder als het goed is ook Espanyol verlaten. Atletico is bereid om deze speler te halen. Ik moet toegeven dat ik hem echt goed vind spelen en zich sterk heeft ontwikkeld. Leuke speler.
 

Raul

Well-known member
De transfer van Aurelién Tchouaméni naar Real Madrid is helemaal rond. Transfersom 80 miljoen euro’s en wat kan oplopen naar 100 miljoen.
 
Bovenaan