Primera División

Raul

Well-known member
Teófilo Cubillas :love:
Ik ben twee jaar geleden in het museum van Porto geweest en ik heb daar een foto van een standbeeld van Cubillas genomen. Ik heb geprobeerd om de foto hier te plaatsen, maar de foto is te groot. Het is echt een gaaf standbeeld.
 

Raul

Well-known member
Die graanlevering lijkt me dan ook meer een fabeltje. Politieke gevangenen overplaatsing lijkt me meer op z’n plaats.

Is in bijna zoveel woorden ook toegegeven recentelijk door de Peruvianen.
Ha, je hebt snel je bericht aangepast. Al doende leert men ;).

Daarom zeg ik het ook dat ik junta’s in het algemeen niet associeer met graanleveringen. Leer y leer ;)
 

U.G.

Well-known member
Voor mij is dit zeer vreemd, ja. Ik heb veel over de Braziliaanse junta bijvoorbeeld gelezen, maar dat er graan werd geleverd, is mij echt niet bekend bij een overwinning. Ook niet in junta’s. Ik associeer junta’s niet echt met graanleveringen, eerder met andere zaken ;).

De beelden terugzien? Man, ik heb in mijn tienerjaren duizenden samenvattingen van oude WK’s en EK’s gezien. Hoe denk je dat ik aan alle informatie kom? Tjeez.

Oh sorry. Ik had dit ook echt moeten weten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raul

U.G.

Well-known member
Ha, je hebt snel je bericht aangepast. Al doende leert men ;).

Daarom zeg ik het ook dat ik junta’s in het algemeen niet associeer met graanleveringen. Leer y leer ;)

Chill out bro, ook tekst kan men verschillend interpreteren. Ik meende dat jij je verbaasde over het fixen an sich, ( de essentie toch ? ) niet in eerste instantie over wel of dan niet met graan. Ik zie het brand niet zo, maar ok, ik leer dus.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raul

Raul

Well-known member
Oh sorry. Ik had dit ook echt moeten weten.
En daarnaast weet jij als geen ander dat al die junta’s met elkaar samenwerkten. Vraag maar aan Paulo Coelho ;). Die heeft daar weleens over geschreven. Dus de ene junta is bijna de andere ;).
 
Laatst bewerkt:

U.G.

Well-known member
En daarnaast weet jij als geen ander dat al die junta’s met elkaar samenwerkten. Vraag maar aan Paolo Coelho ;). Die heeft daar weleens over geschreven. Dus de ene junta is bijna de andere

Dat was een reactie op jouw laatste alinea.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raul

Batigoal

Well-known member
Als je er ook over leest dat Videla de kleedkamer van Peru binnenging in de rust. Mooie verhalen. En dat allemaal door de shirts van Rayo!

Barça ondertussen 3 thuiswedstrijden op rij verloren. Dat is pijnlijk.
 

Eef de Kip

Well-known member
Was natuurlijk gewoon een wankel elftal onder Koeman en dat blijft het onder Xavi nog steeds. Dubbeltje viel alleen een paar keer de goede kant op en nu 3 keer niet.
 

U.G.

Well-known member
Ik blijf het een mooi verhaal vinden, ook wel een hardnekkig gerucht.

Maar is nooit bevestigd -voor zover ik weet dan -door een betrokkene of een somebody uit die tijd. Dat van het uitleveren van gevangenen wordt door iemand van Peru wel genoemd.

De spelers zijn elkaar onderling ook gaan beschuldigen 😁 nadat ze een ellenlange walk of shame hebben moeten ondergaan in eigen land ( en misschien terecht !). Vooral de keeper ( want Argentijnse nationaliteit ) en eentje die het seizoen erop mocht gaan voetballen bij Velez kregen het te verduren. Terwijl anderen beweren dat je soms nou eenmaal gewoon op je donder kan krijgen ( zie Brasil-Duitsland ).

De waarheid gaan we nooit te weten komen. En misschien ook wel beter.
 

U.G.

Well-known member
Als je er ook over leest dat Videla de kleedkamer van Peru binnenging in de rust. Mooie verhalen. En dat allemaal door de shirts van Rayo!

B90BF222-DA85-4D46-A8FB-8269A1EED81F.jpeg

Mooi hè 😊 Die yank die zoveel politieke invloed had destijds, Kissinger, liep ook gezellig mee naar binnen.

Edit ; dit zou volgens m’n bron een foto moeten zijn van dat beruchte kleedkamer- bezoek aan Peru. Maar dit zijn toch de Argentijnen ( Kempes, en die krullenbol) ?
 

ALenstra

Well-known member
Tja, Peru. In de wedstrijd tegen Nederland raakte ik dacht Johan Neeskens geblesseerd en werd toen door de keeper van Peru van het veld gedragen. Ramon Quiroga heette die keeper als ik het goed heb.
 

Raul

Well-known member
Als je er ook over leest dat Videla de kleedkamer van Peru binnenging in de rust. Mooie verhalen. En dat allemaal door de shirts van Rayo!

Barça ondertussen 3 thuiswedstrijden op rij verloren. Dat is pijnlijk.
Wat shirts van Rayo kunnen veroorzaken haha. Ik sluit af met het feit dat Kempes nooit over dat voorval wil praten, hij weigert het gewoon. Wat ook beter is, want zo kunnen we met z’n allen blijven speculeren ;). Zie het bewijs hier haha.

Ja, laten we het over belangrijke zaken hebben zoals het voetbal van Barça. Toen Frenkie gewisseld werd, heb je zijn blik gezien? Hij keek Xavi niet eens aan. Frenkie is een klasbak, maar onomstreden is hij niet.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik denk dat Xavi ‘m nog hard nodig gaat hebben, ik zeg niet dat hij de beste is hoor maar Pedri is net droog achter de oren ( lees jong dus wisselvallig) en bij Busquets komt er een tikje sleet op dus om nou vol in te zetten op die 2 is gevaarlijk maar goed, er loopt nog wel meer rond daar.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raul

Raul

Well-known member
Niemand die het hier over de titel van Real Madrid heeft? :eek:. Vind ik niet erg ;). Ik moet eerlijk bekennen dat ik Militao echt geweldig vind verdedigen. Dat is echt een topper gebleken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wel heel speciaal natuurlijk dat Ancelotti nu alle 5 de topcompetities heeft gewonnen als trainer.

Zeker. Al waren er twee natuurlijk zo op te halen. Met PSG en Bayern geen kampioen worden is bijna een grotere prestatie dan met Real Madrid, AC Milan of Chelsea de titel pakken. Voor zijn verdere jacht zijn Benfica en Ajax op dit moment op zoek naar een trainer.
 

U.G.

Well-known member
Zeker. Al waren er twee natuurlijk zo op te halen. Met PSG en Bayern geen kampioen worden is bijna een grotere prestatie dan met Real Madrid, AC Milan of Chelsea de titel pakken. Voor zijn verdere jacht zijn Benfica en Ajax op dit moment op zoek naar een trainer.

Benfica roept dat het al een coach heeft voor het volgend seizoen. ‘Hun’ krant roept dit in mijn beleving al maanden zelfs. Meneer Schmidt.

Verder respect voor de volgende titel van de merengues 👍🏼 Het scanderen van CR’s naam tijdens het feestje werd ook nog ff belangrijk gemaakt in sportnieuwsland, maar ook vooral het ontbreken van Bale.
 
Bovenaan