Het is nog vroeg in het jaar, maar Benzema is op weg naar de Ballon d'Or als hij zo doorgaat.
Nou nou nou, de belangrijkste individuele prijs op aarde!Niet als Messi nog een snel even een hattrick maakt tegen Lorient ofzo. De ballon d’or, dit is toch gewoon de meest gemanipuleerde shitprijs ter wereld 😁 Als prof mag je trots zijn op je teamprijzen, statistieken en marktwaarde. Fuck die hele ballon.
De overwinning in El Clasico heeft ze genekt. Sindsdien is het qua spel niet goed meer. Slimme zet van Real.Wat is er nou weer aan de hand met Barça? Dacht dat ze weer lekker gingen.
Hm. Je doet Eusebio wel een beetje pijn, denk ik zo, mocht hij het nog kunnen voelen. Figo leeft nog . Een Ballon d’Or heeft wel degelijk waarde. Ik denk dat Ronaldo er graag nog één in zijn kast wilde zetten. Helaas gaat dat niet meer gebeuren. Het is tijd voor Mbappé e.a.Niet als Messi nog een snel even een hattrick maakt tegen Lorient ofzo. De ballon d’or, dit is toch gewoon de meest gemanipuleerde shitprijs ter wereld 😁 Als prof mag je trots zijn op je teamprijzen, statistieken en marktwaarde. Fuck die hele ballon
En er speelt ook nog een zoon van hem bij Ibiza.Gisteren heeft de zoon van Simeone zijn debuut gemaakt voor Atletico. Giuliano Simeone is zijn naam. Zijn andere zoon, Giovanni Simeone, is al international, niet een vaste waarde, maar doet het best aardig in Italia.
Hm. Je doet Eusebio wel een beetje pijn, denk ik zo, mocht hij het nog kunnen voelen. Figo leeft nog . Een Ballon d’Or heeft wel degelijk waarde. Ik denk dat Ronaldo er graag nog één in zijn kast wilde zetten. Helaas gaat dat niet meer gebeuren. Het is tijd voor Mbappé e.a.
En er speelt ook nog een zoon van hem bij Ibiza.
Dus het gaat om diegene die het wint? Bedoel je? Dus de prijs staat niet ter discussie? Sommige winnaars zijn discutabel. Maar ik kan daarentegen wel genoeg terechte winnaars aanwijzen.Dat Ronaldo op zoveel mogelijk individuele prijzen geilt lijkt me wel duidelijk.
Maar jij vindt het dus allemaal terechte winnaars, van de afgelopen jaren ? Niet dat naam of club zwaar meewogen bijvoorbeeld. Laat ik het zo zeggen ; ik vind het een bullshitprijs. Net als speler van het toernooi, nog zo’n grap.
Dus het gaat om diegene die het wint? Bedoel je? Dus de prijs staat niet ter discussie? Sommige winnaars zijn discutabel. Maar ik kan daarentegen wel genoeg terechte winnaars aanwijzen.
Ik heb het geluk dat ik Peru in 1978 heb zien spelen tijdens het WK.Echt helemaal mee eensch.
Teófilo CubillasIk heb het geluk dat ik Peru in 1978 heb zien spelen tijdens het WK.
Meteen was ik fan van hun outfit.