Primera División

JMD

Well-known member
Atletico verliest thuis verrassend van Levante, 0-1... Pijnlijke nederlaag tegen de hekkensluiter, de fraaie 1-1 in blessuretijd werd afgekeurd wegens duwen even eerder
 

Eef de Kip

Well-known member
Het begint er op te lijken dat het een beetje gaat draaien bij Barcelona.
Als Dembele 10 wedstrijden fit blijft dan kan het zo maar zijn dat hij erg goed kan voetballen.
 

Abubakari

Well-known member
Haha, Ronald de Boer vindt Poetin een mafkees.
Die krijgt het nog heel lastig.
Die oorlog is wel voorbij nu ook clubs als RKC en Willem II dit weekend stelling namen, plus al die aanvoerderbanden in de eredivisie, dat zal Putin niet ontgaan zijn. Die is naar verluid toch wel geschrokken.
 
Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
Heerlijk genomen pingel van Depay zeg... Barça wint met 1-2 bij Elche
Zo dan, die schoot hij wel lekker in! Benieuwd of hij met al die nieuwe aanvallers nog veel aan bod komt de komende tijd. Met het oog op het WK wellicht wel handig als Depay komende zomer vertrekt naar een club waar hij verzekerd is van speeltijd.

Overigens wel bizar dat Elche een bijna identieke penalty in blessuretijd níet kreeg.
 

Batigoal

Well-known member
Verrassend ruime overwinning voor Barça! En van wat ik er van gezien heb met goed voetbal ook nog eens. Maar dat wordt sowieso steeds beter onder Xavi heb ik de indruk. Het scheelt wel dat hij nu een goeie spits tot zijn beschikking heeft.

Voor de titeljacht van Real maakt dit resultaat niet eens zo veel uit gek genoeg. Sevilla verspeelde namelijk weer punten.
 

Raul

Well-known member
Ik heb een hekel aan Barça, maar geen hekel aan Xavi, is dit mogelijk? Klinkt dit niet tegenstrijdig? Ik neem aan dat mensen het hier wel begrijpen, gezien de laatste resultaten. En natuurlijk de persoon Xavi.
 

Batigoal

Well-known member
Een fantastische goal van Pedri was genoeg voor de overwinning van Barça op Sevilla, waarmee ze gelijk in punten komen, tezamen met het eveneens in bloedvorm verkerende Atlético. Alledrie hebben ze nu 57 punten. Koploper Real kreeg maar liefst 3 penalties tegen Celta en heeft 12 punten voorsprong.

Onderin verloor Mallorca voor de 7e keer op rij waardoor zij in serieuze degradatiezorgen zitten. Alaves en Levante staan daar nog achter en hebben een nog moeilijkere klus om eruit te komen.
 

Raul

Well-known member
Ik vind Pedri een geweldenaar, maar dat constante gehype op alle Spaanse kanalen, is wel een tikkeltje overdreven.
 

Raul

Well-known member
Weet je wie echt de credits verdient? Mi hermano Quique Sánchez Flores: 8 overwinningen, 10 gelijke spelen en 6 nederlagen met een team als Getafe. Ik hoop ooit dat hij terugkeert.
 
Bovenaan