Primera División

JMD

Well-known member
En Real komt niet verder dan 1-1 thuis tegen Girona en zo is het gat met Barca nog maar 1 punt
 

Batigoal

Well-known member
Wat heeft Lahoz het toch altijd goed onder controle. Maar wel mooi om te zien dat, hoe weinig je ook kunt, er altijd mogelijkheden liggen om scheidsrechter te worden in Spanje of zelfs op het WK!

Kerst is net geweest, maar toch was daar de wonderbaarlijke genezing van Alvaro Morata. Ligt zwaargeblesseerd en kermend op het veld, totdat hij ziet dat hij gescoord heeft en hij als een ware Jezus plots opstaat. Zo zie je maar dat doelpunten de meest waarschijnlijke geneesmiddelen zijn tegen ernstige verwondingen en ziekten. Hopelijk gaat de medische wetenschap daarmee aan de slag!
 

Raul

Well-known member
Even gekeken naar de winnaars van de gouden bal en ik vond dit best leuk om even te delen:

De acht clubs die in hun geschiedenis meerdere Ballon d'Or winnaars (dus verschillende spelers) hebben voortgebracht:

1. Real Madrid, 8
2. Barcelona, 6
3. Juventus, 6
4. AC Milan, 6
5. Manchester United, 4
6. Bayern München, 3
7. Dynamo Kiev, 2
8. Inter Milaan, 2

Ik vond Dynamo Kiev wel verrassend, later toen ik hun geschiedenis even goed had bestudeerd, natuurlijk niet verrassend.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ben niet zo bekend met die spelers. Een van de twee heeft zijn Ballon d’Or bij de herevalutie in 2016 verloren aan ene Diego Maradona.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raul

Batigoal

Well-known member
Dat was een potje vrijworstelen tussen Ferran Torres en Savic. Beiden kregen er rood voor.

Barça nu wel aan kop aangezien Real verloor van Villarreal. Doet die Xavi toch netjes.
 

Raul

Well-known member
Dag Felix. Dan maar naar Chelsea, wat ik niet snap. Bij Atletico was de band met Simeone erg slecht. Zonde.
 
Laatst bewerkt:

Raul

Well-known member
Überhaupt 120 miljoen willen betalen voor een club als Atletico was van de zotte. De club heeft zware schulden. Het scheelt weer dat Chelsea zijn salaris wil betalen, dat salaris is ook niet normaal.
 

Raul

Well-known member
Atletico is druk bezig met de transfer van Amrabat. Hij heeft voor Atletico gekozen in plaats van Tottenham. Nu aan de clubs om eruit te komen. Wat een prachtige aanwinst gaat dat worden.
 
Bovenaan