Primera División

Raul

Well-known member
Çağlar Söyüncü heeft een vierjarig contract getekend bij Atletico. Ik vind het een geweldige verdediger.
 

Raul

Well-known member
En anders staat Girona met 3-1 voor in de wedstrijd tegen Real. Drie goals van Castellanos. Alles wat voor zijn schoenen komt, vliegt erin.
 

Raul

Well-known member
Castellanos voegt zich in een illuster rijtje, want na Josep Samitier (Barcelona), Eulogio Martinez (Barcelona), Diego Milito (Real Zaragoza) en Robert Lewandowski (Borussia Dortmund) is hij de vijfde speler in de geschiedenis die vier keer scoort tegen Real Madrid.

Als het niets meer wordt na Girona, dan staat hij hier toch mooi tussen.
 

Batigoal

Well-known member
Volgende belangrijke overwinning voor Real Sociedad, dit keer tegen een van de andere Baskische clubs, Osasuna. Daar mocht doelman Herrera weer onder de lat staan en Fernandez vervangen, maar hij tikte de bal wel in eigen goal. Lullig moment bij je comeback. In het slot was het de Japanse dribbelaar Kubo die de overwinning veiligstelde voor Sociedad, dat met een wedstrijd meer nu 8 punten voorsprong heeft voor Villarreal en de voorronde voor de Champions League kan ruiken.
 

Raul

Well-known member
Die Vinicius ook. Wie kan een wedstrijd herinneren waarin Vinicius normaal een wedstrijd uitspeelt? Begrijp mij niet verkeerd, want het is een fantastisch speler. Maar zijn gedragingen beheersen vaak de westrijden.
 

Raul

Well-known member
Atletico gisteren weer gewonnen en met maar liefst 5-1. Ik moet zeggen dat Atlético na de affaire met Félix alles om heeft weten te draaien. Ze hebben nu zoveel punten gehaald, ongelofelijk hoe Simeone het weer draaiend heeft weten te maken.
 

Batigoal

Well-known member
Wat is Griezmann geweldig in vorm zeg. Leek een tijd terug uitgeblust, maar dit seizoen is het regelmatig genieten met hem.

Die Jackson van Villarreal vind ik trouwens ook een spectaculair talent. Ik heb hem geloof ik al eens eerder aangestipt, maar die maakt een stormachtige ontwikkeling door. Villarreal heeft met hem, Chukwueze en Pino een aantrekkelijke aanval.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raul

Raul

Well-known member
David Silva heeft een jaar bijgetekend bij La Real. Sociedad gaat sowieso Champions League halen, en ik denk dat hij dat nog een keer wil meemaken.
 

Maasveld

Well-known member
Barcelona pakt dankzij een 2-4 overwinning bij Espanyol de landstitel en dacht dat het een goed idee was om dit uitgebreid te vieren in de middencirkel. Het duurde niet lang voordat er wat Espanyol-primaten het veld opkwamen, waarna de Barca-spelers en -staf toch maar heel gauw de kleedkamer opzochten.
 

Raul

Well-known member
Uitgebreid wel even tussen aanhalingstekens
dunkt mij. Xavi was er snel bij om hen van het veld af te halen, want respectloos. Wat er uiteindelijk gebeurd is, is betreurenswaardig. Barcelona heeft alle recht van de wereld om hun titel te vieren. Het is een schande voor Espanyol en voor La Liga.
 

Makanaky

Well-known member
Als je thuis geen kampioen wordt, dan maar bij de aartsrivaal. Arsenal bij Spurs in 2004 staat me ook nog bij.
 

Batigoal

Well-known member
Het was wel bijzonder treurig om volwassen mannen hun best te zien doen om camera's te vernielen.

Mooi succes voor Xavi. Die heeft toch weer een goed voetballende ploeg van Barcelona gemaakt.
 

U.G.

Well-known member
Barcelona pakt dankzij een 2-4 overwinning bij Espanyol de landstitel en dacht dat het een goed idee was om dit uitgebreid te vieren in de middencirkel. Het duurde niet lang voordat er wat Espanyol-primaten het veld opkwamen, waarna de Barca-spelers en -staf toch maar heel gauw de kleedkamer opzochten.

Misschien is er droogte in Cornelia maar ze hadden ook gewoon de sproeiers aan kunnen zetten, dat kennen ze wél in Nou Camp.
 

JMD

Well-known member
Barcelona speelt nu tegen Mallorca en komt snel op 1-0. Het is voorlopig het laatste duel in Camp Nou, want volgend seizoen spelen de Blaugranas in het Olympisch Stadion, want Camp Nou wordt verbouwd. Schijnt meer dan 1 miljard te kosten de verbouwing... Waar halen ze dat geld vandaan?
 

Miramar

Well-known member
Barcelona speelt nu tegen Mallorca en komt snel op 1-0. Het is voorlopig het laatste duel in Camp Nou, want volgend seizoen spelen de Blaugranas in het Olympisch Stadion, want Camp Nou wordt verbouwd. Schijnt meer dan 1 miljard te kosten de verbouwing... Waar halen ze dat geld vandaan?
Net als in Nederland bij de corrupte gemeente
 

JMD

Well-known member
Sociedad plaatst zich voor de CL terwijl ze zelf verliezen, maar ook Villarreal verliest...
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Espanyol degradeert, omdat Valencia in de blessuretijd gelijkmaakte en daarmee zelf ook een belangrijk punt pakte.
Alles vanaf Cadiz nog altijd niet veilig. Valladolid staat nu onder de streep, maar kan nog 13e worden. Mooie ontknoping daar onderin.
 
Bovenaan