Primera División

Raul

Well-known member
Wat een fantastische wedstrijd heb ik net gezien. 3-4 uiteindelijk voor Barça, maar wat een wedstrijd.
 

Raul

Well-known member
Het stadion van Celta ondergaat een van soort 'opknapbeurt', maar het ziet er alvast goed uit. Voorheen zag dat stadion er verschrikkelijk uit en was het een van de lelijkste stadions die ik ooit heb gezien. Behalve Zaragoza dan. Prachtige plannen om het eeuwfeest te vieren.

De start van Celta is trouwens niet heel goed, maar met Benitez gaat het heel goed komen.
 

Bijlagen

  • c91eb699-ab76-4a51-9ef9-41a832bb4345_16-9-discover-aspect-ratio_default_0.jpg
    c91eb699-ab76-4a51-9ef9-41a832bb4345_16-9-discover-aspect-ratio_default_0.jpg
    137,6 KB · Weergaven: 5
Laatst bewerkt:

Raul

Well-known member
Ansu Fati gaat misschien verhuurd worden aan Brighton. Het gaat de laatste tijd toch wat moeizamer met Fati.
 

Raul

Well-known member
Het nieuws had mij ingehaald en ik was helemaal verrast over het feit dat Veiga voor 40 miljoen euro naar Al-Ahli was vertrokken. Celta heeft het geld hard nodig, maar dat zo'n talent een lucratief deal niet laat schieten, zegt veel.
 

Raul

Well-known member
Getafe heeft toch een aardige speler binnengehaald, mocht hij ooit fit worden. Greenwood is natuurlijk wel omstreden, maar onder Bordalas kan het nog weleens wat worden. Bijzondere transfer.
 

Raul

Well-known member
Bij Real tegen Getafe staat het 1-1 en Real moet dit gewoon winnen. Joselu scoorde weliswaar, maar dat het voorin niet loopt, ligt echt aan het gemis van Vinicius Jr. Waren ze zo overtuigd dat ze Mbappé gingen halen? Joselu in de spits is echt te weinig.
 

Batigoal

Well-known member
Ja, die konden nog wel wat versterking voorin gebruiken. Ene Eden Hazard is nog transfervrij, wie weet is dat wat voor ze.
 

JMD

Well-known member
Atletico Madrid - Sevilla is afgelast wegens het verwachte slechte weer, code rood in Madrid.
 

U.G.

Well-known member
Gaat wel lekker zo met de Porto’s bij Barça. Heel goed boys 👍🏻 goede chemistry tussen Lewa en Felix !
 
Bovenaan