Premier League

Batigoal

Well-known member
Maar Batigoal, een vraag aan je en jij weet dit vast wel: die Ndombele is een speler met een gebruiksaanwijzing, maar kan zeer goed zijn. Die samen met een Bissouma kan wel een koningskoppel worden of niet? Blijft die Ndombele wel bij Tottenham?
Zie dat je nog een vraag aan mij open hebt staan @Raul. Ndombele was wel een prijzige speler voor hoe weinig hij nog heeft laten zien. Begrijp dat hij overkomt op trainers dat hij niet 100% voor het voetbal leeft. En op het veld zijn defensieve taken nogal eens verzaakt. Aangezien Conte een man is van de (defensieve) discipline weet ik niet of Ndombele voor hem zo'n graag geziene speler is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raul

Raul

Well-known member
Ja, toch is het een geweldenaar. Onder Mourinho was hij zo soms fenomenaal. Maar wanneer je een aankoop van 60 miljoen euro zo laat gaan, dan kun je wel een Conte heten, maar dat gaat niet gebeuren. Is Conte een coach voor de lange termijn? Nooit. Ik denk dat Ndombele echt een kans gaat krijgen, het zou zelfs moeten, gezien zijn kwaliteiten. We gaan het zien.
 

ALenstra

Well-known member
Christiano Ronaldo wil per direct weg bij Manchester United. Hij heeft een officieel transferverzoek ingediend.
 

U.G.

Well-known member
Wat is eigenlijk een officieel transferverzoek ? Hij heeft een contract met een afkoopclausule neem ik aan, als een koper ‘m wil dan betalen ze dat toch.
 

ALenstra

Well-known member
Volgens BBC Football heeft hij nog een contract voor een jaar en heeft hij de club gevraagd mee te werken aan een transfer.
 

U.G.

Well-known member
Volgens BBC Football heeft hij nog een contract voor een jaar en heeft hij de club gevraagd mee te werken aan een transfer.
Hij verdient een half miljoen per week, en qua opties is dat eigenlijk het probleem. Volgens de Engelse pers gaat ie vandaag in ieder geval ff gezellig zitten met Ten Hag.
 

Joost

Well-known member
Zijn er liefhebbers om komend seizoen mee te doen aan de gates toto?

Je moet iedere zaterdag van vijf duels in het Engelse voetbal het toeschouwersaantal voorspellen.
 

ALenstra

Well-known member
Christiano Ronaldo skipt de voorbereidingsreis naar Azie. Volgens Manchester United om privé-redenen.
 

BlauwVinger

Well-known member
Zijn er liefhebbers om komend seizoen mee te doen aan de gates toto?

Je moet iedere zaterdag van vijf duels in het Engelse voetbal het toeschouwersaantal voorspellen.

Wat is de beoogde foutmarge per voorspelling van het toeschouwersaantal om voor punten in aanmerking te komen?
 

Joost

Well-known member
Wat is de beoogde foutmarge per voorspelling van het toeschouwersaantal om voor punten in aanmerking te komen?
Je krijgt 1000 punten per duel.
Hoe verder je er procentueel van af zit (positief/negatief) des te minder punten je krijgt.

Simpel gezegd;
Gate = 20.000
Voorspellingen = 18000

Score;
20.000-18000=2000
2000/20000=0,1
0,1 x 1000 = 100
Score = 1000-100=900
 

Raul

Well-known member
Chelsea is flink aan het versterken daar. Damn. Sterling, Koulibaly en nog meer het schijnt.
 

Batigoal

Well-known member
Koulibaly hebben ze nu ook definitief binnen. Kimpembe zou de volgende op het lijstje zijn. Zeg ik iets heel raars als ik denk dat je met het duo Koulibaly-Kimpembe t.o.v. Rüdiger-Christensen er gewoon veel op bent vooruitgegaan?
 
Bovenaan