Premier League

Raul

Well-known member
Kimbembe is een versterking. Ik snap het niet, want hij is zelf een basisspeler bij PSG. Met Koulibaly ga je er zeker op vooruit. Betreft Kimbembe, ik denk dat je dat allemaal met een korrel zout moet nemen, want die heeft het daar prima.
 

Joost

Well-known member
Zijn er liefhebbers om komend seizoen mee te doen aan de gates toto?

Je moet iedere zaterdag van vijf duels in het Engelse voetbal het toeschouwersaantal voorspellen.
Vandaag beginnen we weer, laatste kans voor iedereen die nog mee wil doen met het leukste spel van Nederland.
 

zwammy

Well-known member
Even vraag voor medepudlians, waarom nam Salah de pingel terwij Milner in het veld stond? Naar mijn weten is Milner altijd nummer 1 als hij in het veld staat.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Even vraag voor medepudlians, waarom nam Salah de pingel terwij Milner in het veld stond? Naar mijn weten is Milner altijd nummer 1 als hij in het veld staat.
Volgens mij is Salah al een paar jaar de vaste penaltynemer.
 

zwammy

Well-known member
Ook als Milner in de lijnen staat?

Oh wist ik niet, wel omdat ie zo weinig speelt Salah 1 was. Maar waarschijnlijk dan steeds in het veld als Salah er uit was. Duidelijk, dank 👍

Prijs 1 is binnen, kunnen nu alvast niet janken dat we alleen met pingels winnen, nog een stuk of 6 te gaan.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ook als Milner in de lijnen staat?

Oh wist ik niet, wel omdat ie zo weinig speelt Salah 1 was. Maar waarschijnlijk dan steeds in het veld als Salah er uit was. Duidelijk, dank 👍

Prijs 1 is binnen, kunnen nu alvast niet janken dat we alleen met pingels winnen, nog een stuk of 6 te gaan.
Is wel een tijdje zo geweest hoor, wat jij zegt. Maar in mijn beleving is dat een tijdje geleden vervallen en neemt Salah ze altijd als hij erin staat. Kan me vergissen, natuurlijk!

Leuke pot vandaag. Met name het eerste half uur was weer indrukwekkend van Liverpool kant.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ongelukkige botsing bij Everton - Chelsea, het lijkt een beenbreuk oid te zijn. Laten ook niks zien.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Slechte kwaliteit van beelden, commentaar en streams die meerdere keren haperen tijdens de wedstrijden. Echt alsof je naar een illegale stream op internet loopt te turen.
Hmm vreemd, ik heb echt nergens last van. Niet bij de F1 en ook niet bij de Premier League. Ik heb dan weer veel meer problemen met ESPN. Dramatische website en regelmatig gedoe. Gister ook weer het schakelkanaal wat er 20 minuten uit lag.
 

André

Well-known member
Manchester united 0-1 achter
Brighton is de baas op old trafford
United moet het hebben van de counters
 
Bovenaan