Vandaag beginnen we weer, laatste kans voor iedereen die nog mee wil doen met het leukste spel van Nederland.Zijn er liefhebbers om komend seizoen mee te doen aan de gates toto?
Je moet iedere zaterdag van vijf duels in het Engelse voetbal het toeschouwersaantal voorspellen.
Volgens mij is Salah al een paar jaar de vaste penaltynemer.Even vraag voor medepudlians, waarom nam Salah de pingel terwij Milner in het veld stond? Naar mijn weten is Milner altijd nummer 1 als hij in het veld staat.
Is wel een tijdje zo geweest hoor, wat jij zegt. Maar in mijn beleving is dat een tijdje geleden vervallen en neemt Salah ze altijd als hij erin staat. Kan me vergissen, natuurlijk!Ook als Milner in de lijnen staat?
Oh wist ik niet, wel omdat ie zo weinig speelt Salah 1 was. Maar waarschijnlijk dan steeds in het veld als Salah er uit was. Duidelijk, dank 👍
Prijs 1 is binnen, kunnen nu alvast niet janken dat we alleen met pingels winnen, nog een stuk of 6 te gaan.
Want?Wel jammer hoe Viaplay na de F1 ook het kijkplezier van de Premier League verneukt.
Slechte kwaliteit van beelden, commentaar en streams die meerdere keren haperen tijdens de wedstrijden. Echt alsof je naar een illegale stream op internet loopt te turen.Want?
Hmm vreemd, ik heb echt nergens last van. Niet bij de F1 en ook niet bij de Premier League. Ik heb dan weer veel meer problemen met ESPN. Dramatische website en regelmatig gedoe. Gister ook weer het schakelkanaal wat er 20 minuten uit lag.Slechte kwaliteit van beelden, commentaar en streams die meerdere keren haperen tijdens de wedstrijden. Echt alsof je naar een illegale stream op internet loopt te turen.