Premier League

ALenstra

Well-known member
Nieuwe competitieschema zojuist bekend gemaakt. Crystal Palace-Arsenal is de openingswedstrijd op vrijdag 5 augustus.
 

JMD

Well-known member
Vooral opvallend dat rond kerst er niet meer op 26-28-31 december gespeeld wordt, maar op 26 en 31 december en 2 januari. Dan zullen ongetwijfeld een aantal duels van 31 naar 30 december gaan en een aantal van 2 naar 3 januari waardoor elke clubs 2 rustdagen heeft tussen 2 duels. Dit alles is op verzoek van de clubs.

Liverpool speelt 4x een topduel na een CL-groepsfaseduel, de overige topclubs maar 2...
 

Raul

Well-known member
Bissouma van Brighton naar Tottenham. Geweldige transfer. Ik heb hem een aantal wedstrijden van hem gezien waaronder Chelsea-Brighton afgelopen seizoen. Een van de meest balvaardige spelers van het afgelopen seizoen. Brighton heeft het echt geweldig gedaan afgelopen seizoen. Ik ben benieuwd wanneer die supertalent aan de rechterkant wordt weggekocht.
 

Batigoal

Well-known member
Bissouma van Brighton naar Tottenham. Geweldige transfer. Ik heb hem een aantal wedstrijden van hem gezien waaronder Chelsea-Brighton afgelopen seizoen. Een van de meest balvaardige spelers van het afgelopen seizoen. Brighton heeft het echt geweldig gedaan afgelopen seizoen. Ik ben benieuwd wanneer die supertalent aan de rechterkant wordt weggekocht.
Ik dacht dat jij het wel zou willen hebben over die energiebom aan de linkerkant. Cucurella die mogelijk naar Manchester City gaat. Ik weet zeker dat hij dat niveau aankan. Geweldige speler en hij is het afgelopen seizoen in Engeland veel rustiger geworden. Die gaat het wel goed doen in de top.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raul

Raul

Well-known member
Die ken ik zeer zeker. Er zijn veel betere linksbacks als ik eerlijk moet zijn. Cucurella is alleen wat goedkoper dan de linksbacks die ik beter vind en voor ogen heb. Guardiola heeft zo zijn contacten natuurlijk en ook een jeugdproduct van Barça, dus tsja.

Ik had het meer over Tariq Lamptey, wat vind ik dat een geweldige back. Zijn de clubs aan het slapen?
 

Maasveld

Well-known member
Die ken ik zeer zeker. Er zijn veel betere linksbacks als ik eerlijk moet zijn. Cucurella is alleen wat goedkoper dan de linksbacks die ik beter vind en voor ogen heb. Guardiola heeft zo zijn contacten natuurlijk en ook een jeugdproduct van Barça, dus tsja.

Ik had het meer over Tariq Lamptey, wat vind ik dat een geweldige back. Zijn de clubs aan het slapen?
Is dat de zoon van?
 

Makanaky

Well-known member
De zoveelste Engelse rechtsback. Kan zich beter tot Ghanees laten naturaliseren als hij een beetje interlandcarrière wil hebben.
 

Raul

Well-known member
Ik dacht dat jij het wel zou willen hebben over die energiebom aan de linkerkant. Cucurella die mogelijk naar Manchester City gaat. Ik weet zeker dat hij dat niveau aankan. Geweldige speler en hij is het afgelopen seizoen in Engeland veel rustiger geworden. Die gaat het wel goed doen in de top.
Maar Batigoal, een vraag aan je en jij weet dit vast wel: die Ndombele is een speler met een gebruiksaanwijzing, maar kan zeer goed zijn. Die samen met een Bissouma kan wel een koningskoppel worden of niet? Blijft die Ndombele wel bij Tottenham?
 

Raul

Well-known member
Richarlison naar Tottenham, het schijnt. Een transfer die ik nooit ga begrijpen eigenlijk. Bergwijn dus naar Everton?
 

BlauwVinger

Well-known member
Richarlison naar Tottenham, het schijnt. Een transfer die ik nooit ga begrijpen eigenlijk. Bergwijn dus naar Everton?

Fascinerende 'chain of events'. De in Amsterdam verguisde en verketterde persona non grata Richarlison, zonder ook maar een wedstrijd te hebben gespeeld omdat Watford Ajax aftroefde, lijkt via opnieuw een Ajax-flirt de weg vrij te maken voor Steven Bergwijn naar Goodison.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raul

Raul

Well-known member
Fascinerende 'chain of events'. De in Amsterdam verguisde en verketterde persona non grata Richarlison, zonder ook maar een wedstrijd te hebben gespeeld omdat Watford Ajax aftroefde, lijkt via opnieuw een Ajax-flirt de weg vrij te maken voor Steven Bergwijn naar Goodison.

Was het maar de speler van Watford gebleven, een redelijk bescheiden voetballer met leuke dribbels. Nu, helemaal mixed up daar bij Everton en vervolgens naar Tottenham. Het kan verkeren. Bovendien zou ik Bergwijn de move naar Everton echt afraden. Mocht dat spelen natuurlijk.
 
Bovenaan