Premier League

Raul

Well-known member
Darwin Nuñez is bijna de nieuwste aankoop van Liverpool. Transfersom rond de 80 miljoen en kan oplopen naar de 100 honderd miljoen. In mijn ogen een toptransfer. Ik moet zeggen dat die Uruguayanen wel goed zijn in het leveren van topspitsen.
 

U.G.

Well-known member
Ja als je het geld hebt. Gasten halen gewoon binnen 5 maanden de beste twee van wat er rondloopt in Portugal.
 

Raul

Well-known member
Hmm oké. João Palhinha is straks ook weg, de Wolves met hun enclave azen op hem. Geen verkeerde speler.
 

U.G.

Well-known member
Hmm oké. João Palhinha is straks ook weg, de Wolves met hun enclave azen op hem. Geen verkeerde speler.

Ja die kans is groot, er wordt in ieder geval veel geroepen. Ik, persoonlijk, vind deze gozer een topper. Is vaak net op het randje ( heeft een heerlijke timing ), maar gaat er heel regelmatig ook overheen.

Als hij gaat so be it, maar wie Nunes dan wil mag de afkoopclausule neertellen ( wordt gelinkt aan City ).
 

Raul

Well-known member
Ja die kans is groot, er wordt in ieder geval veel geroepen. Ik, persoonlijk, vind deze gozer een topper. Is vaak net op het randje ( heeft een heerlijke timing ), maar gaat er heel regelmatig ook overheen.

Als hij gaat so be it, maar wie Nunes dan wil mag de afkoopclausule neertellen ( wordt gelinkt aan City ).
Ah, je kunt in ieder geval veel cashen. Trouwens, hoeveel is la cláusula van Nunes? Ik moet eerlijk toegeven dat hij flink wat skills bezit. Mooie speler.
 

Raul

Well-known member
Gast, dat is freaking veel geld. Voor een club als Sporting is dat geen berg, maar bergen geld. Die verdomde sjeiks maken alles stuk. Het nieuwste wonder is Newcastle, al valt het mij op dat ze erg rustig zijn.
 

U.G.

Well-known member
Was een grap, maar als ze ons binnen een enkele weken twee a drie jaar terug de tijd in gaan werpen mag dat wel wat kosten ja.

Het komt heus niet alleen door de sjeiks dat er enorme scheve verhoudingen bestaan en dat het steeds erger wordt.

We zijn gewoon niet meer dan een verkapte opleidingscentrum en etalage voor deze PL.
 

Raul

Well-known member
Was een grap, maar als ze ons binnen een enkele weken twee a drie jaar terug de tijd in gaan werpen mag dat wel wat kosten ja.

Het komt heus niet alleen door de sjeiks dat er enorme scheve verhoudingen bestaan en dat het steeds erger wordt.

We zijn gewoon niet meer dan een verkapte opleidingscentrum en etalage voor deze PL.
Oh ik vergat te lachen, sorry 😹. Terug de tijd in? Je gaat mij toch niet vertellen dat Sporting geen doorgeefluik is?

Niet door die sjeiks? Door wie dan? Of een club met een half miljard aan schulden een Franse ster wil kopen? Ja, dat komt door die koopzieke sjeiks.
 

U.G.

Well-known member
Oh ik vergat te lachen, sorry 😹. Terug de tijd in? Je gaat mij toch niet vertellen dat Sporting geen doorgeefluik is?

Niet door die sjeiks? Door wie dan? Of een club met een half miljard aan schulden een Franse ster wil kopen? Ja, dat komt door die koopzieke sjeiks.
Nee dat komt door diegene die dat toestaat. En die vervolgens nog de ballen heeft om shitcampagnes als financial fair play te lanceren. Kom op zeg.

Ik weet dondersgoed waar Sporting hoort in de voedselketen maar wat ik dus bedoelde te zeggen is dat de kloof gewoon steeds belachelijker wordt. De kampioen bij ons bijv. heeft gewoon z’n beste speler zien vertrekken halverwege een fucking seizoen, sinds wanneer was dit normaal.
 

Raul

Well-known member
De macht van geld staat boven alles. Hoef ik je niet uit te leggen. Het wordt alleen maar erger.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Darwin is natuurlijk heel erg duur, maar tegelijkertijd staat Liverpool ergens in de middenmoot van de Premier League, als je kijkt naar hun netto transferuitgaven over de afgelopen jaren. Dus dat ze nu een keer een flink bedrag uitgeven, is ook niet onbegrijpelijk. Zeker omdat ze met Mané echt een hele goeie speler moeten vervangen.
 
Bovenaan