JMD
Well-known member
Omdat Wembley de dag ervoor (of erna) gebruikt wordt voor de finale van het dames EK.De Community Shield tussen Liverpool en Manchester City wordt in Leicester gespeeld.
Omdat Wembley de dag ervoor (of erna) gebruikt wordt voor de finale van het dames EK.De Community Shield tussen Liverpool en Manchester City wordt in Leicester gespeeld.
Hmm oké. João Palhinha is straks ook weg, de Wolves met hun enclave azen op hem. Geen verkeerde speler.
Ah, je kunt in ieder geval veel cashen. Trouwens, hoeveel is la cláusula van Nunes? Ik moet eerlijk toegeven dat hij flink wat skills bezit. Mooie speler.Ja die kans is groot, er wordt in ieder geval veel geroepen. Ik, persoonlijk, vind deze gozer een topper. Is vaak net op het randje ( heeft een heerlijke timing ), maar gaat er heel regelmatig ook overheen.
Als hij gaat so be it, maar wie Nunes dan wil mag de afkoopclausule neertellen ( wordt gelinkt aan City ).
Dat zijn inmiddels bijna alle competities.We zijn gewoon niet meer dan een verkapte opleidingscentrum en etalage voor deze PL.
Oh ik vergat te lachen, sorry 😹. Terug de tijd in? Je gaat mij toch niet vertellen dat Sporting geen doorgeefluik is?Was een grap, maar als ze ons binnen een enkele weken twee a drie jaar terug de tijd in gaan werpen mag dat wel wat kosten ja.
Het komt heus niet alleen door de sjeiks dat er enorme scheve verhoudingen bestaan en dat het steeds erger wordt.
We zijn gewoon niet meer dan een verkapte opleidingscentrum en etalage voor deze PL.
ExactomundoDat zijn inmiddels bijna alle competities.
Nee dat komt door diegene die dat toestaat. En die vervolgens nog de ballen heeft om shitcampagnes als financial fair play te lanceren. Kom op zeg.Oh ik vergat te lachen, sorry 😹. Terug de tijd in? Je gaat mij toch niet vertellen dat Sporting geen doorgeefluik is?
Niet door die sjeiks? Door wie dan? Of een club met een half miljard aan schulden een Franse ster wil kopen? Ja, dat komt door die koopzieke sjeiks.