Premier League

Pascallovic

Well-known member
Wat verwacht je met praktisch dezelfde kneuzen als vorig seizoen? Het duo McFred heeft onder de vorige 3 trainers nooit iets gebracht, dat gaat onder Ten Hag niet anders zijn. Eriksen als valse spits was 10 jaar geleden leuk in 2 CL-wedstrijden. Daar ga je in Premier League geen potten mee breken.
 

Batigoal

Well-known member
Lekker begin zo van het leven in de Premier League. En dan lig je vanaf de start al onder een vergrootglas bij de pers. Maar ja, zoals hierboven gezegd is United op dit moment nog bijna hetzelfde team als vorig seizoen, minus Pogba en voorlopig Ronaldo. En dat was al niet best.
 

Max

Administrator
Forumleiding
En Malacia. Daarnaast is Maradonny weer terug. Dus dan zou Man Utd eigenlijk de CL moeten kunnen winnen, ware het niet dat ze zich niet hebben geplaatst.
 

Abubakari

Well-known member
En Malacia. Daarnaast is Maradonny weer terug. Dus dan zou Man Utd eigenlijk de CL moeten kunnen winnen, ware het niet dat ze zich niet hebben geplaatst.
Dat is wel pech voor ten Hag, anders win je dus gelijk de CL.

Bij Ajax was het ook niet gelijk raak met ten Hag, maar kerkhof Man U is wat anders dan Ajax waar opeens van alles mogelijk bleek.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vergis je niet, vrijwel iedere trainer krijgt minimaal een volledig seizoen de tijd bij Man Utd. Alleen die knakker na Ferguson was voortijdig klaar. Die aanloop heeft Ten Hag minimaal nodig.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ralf Rangnick is niet één of andere prutser en die concludeerde in april al dat er 7 tot 10 nieuwe spelers nodig zijn om United er weer bovenop te helpen. En met alle respect, maar Malacia en Eriksen gaan je niet terugbrengen naar de top. Martinez zal ook even nodig hebben om zich aan te passen aan de Premier League. Als ze dan inderdaad Arnautovic erbij gaan halen, is dat helemaal lachwekkend.
 

Pascallovic

Well-known member
Ralf Rangnick is niet één of andere prutser en die concludeerde in april al dat er 7 tot 10 nieuwe spelers nodig zijn om United er weer bovenop te helpen. En met alle respect, maar Malacia en Eriksen gaan je niet terugbrengen naar de top. Martinez zal ook even nodig hebben om zich aan te passen aan de Premier League. Als ze dan inderdaad Arnautovic erbij gaan halen, is dat helemaal lachwekkend.
Ik zie Ralf Rangnick juist wel als 1 of andere prutser. Mislukte wonderdokter die het voor elkaar kreeg nog minder lijn in het spel te krijgen dan Solskjaer. Zou zogenaamd adviseur blijven, maar verliet als eerste het zinkende schip voor de Oostenrijkse nationale ploeg. Alles wat hij i.r.t. Man Utd zegt kun je met een korreltje zout nemen gelet op zijn tijd daar.

Los van dat ik niet snap dat ze de bezem niet door de selectie gehaald hebben. Weg met Shaw, Bailly, Fred, Mctominay, van de Beek, Rashford, Alex Telles, Phil Jones, Wan Bissaka, etc. Gewoon echt op nieuw beginnen. En nee, mijn eerste twee aankopen zouden ook niet Malacia en Martinez zijn. Ik had bijvoorbeeld altijd Sangare voor 37 miljoen opgehaald uit Eindhoven. Dembele en Dybala waren interessante opties geweest transfervrij.
 

Wigboldus

Well-known member
Ik had echt gehoopt op Dybala, maar wat mij betreft gaan ze zich volledig richten op jonge spelers met een oudje als Eriksen ertussen. De jeugd komt er de laatste jaren ook de weinig doorheen. Geef hen maar een kans.
 

Batigoal

Well-known member
Ik zie Ralf Rangnick juist wel als 1 of andere prutser. Mislukte wonderdokter die het voor elkaar kreeg nog minder lijn in het spel te krijgen dan Solskjaer. Zou zogenaamd adviseur blijven, maar verliet als eerste het zinkende schip voor de Oostenrijkse nationale ploeg. Alles wat hij i.r.t. Man Utd zegt kun je met een korreltje zout nemen gelet op zijn tijd daar.

Los van dat ik niet snap dat ze de bezem niet door de selectie gehaald hebben. Weg met Shaw, Bailly, Fred, Mctominay, van de Beek, Rashford, Alex Telles, Phil Jones, Wan Bissaka, etc. Gewoon echt op nieuw beginnen. En nee, mijn eerste twee aankopen zouden ook niet Malacia en Martinez zijn. Ik had bijvoorbeeld altijd Sangare voor 37 miljoen opgehaald uit Eindhoven. Dembele en Dybala waren interessante opties geweest transfervrij.
Helemaal mee eens. Die topclubs slagen er altijd wel in via zaakwaarnemers om overbodige spelers te lozen, al dan niet op huurbasis. Dus als ze echt eens een keer hadden doorgezet, hadden ze echt een flinke vernieuwing kunnen doorvoeren. Nu zitten ze nog steeds met een stel overbetaalde prutsers.

En je verbaast je er toch over hoe weinig fantasie sommige trainers hebben als het aankomt op nieuwe spelers halen. De halve Ajax-selectie, het scoutingslijstje van Ajax en nog wat Eredivisie-spelers; kijkt Ten Hag ooit weleens ander voetbal eigenlijk? Ook wel slecht beoordeeld door Man Utd door te denken dat Ten Hag geen technisch directeur boven zich nodig heeft. Bij Ajax waren gasten als Labyad en Klaiber zijn eigen aankopen, dus je had dit al kunnen zien aankomen.
 
Bovenaan