Eef de Kip
Well-known member
0-2 zelfs, lekker gekeept de Gea
Laat 'm maar lekker zitten zie ik wel.Ten Hag wil Arnautovic naar Man.Utd halen. De beste man is nu al in paniek.
Hebben ze hem nog niet uitgelegd dat Premier League een iets hoger niveau is dan de eredivisie?Ten Hag wil Arnautovic naar Man.Utd halen. De beste man is nu al in paniek.
Het left rowtje is strong ent vul wif topteems. Ze res is fine toHebben ze hem nog niet uitgelegd dat Premier League een iets hoger niveau is dan de eredivisie?
Ze hebben Martínez, dus dan zou je kampioen moeten kunnen worden.Dus eigenlijk is het elftal nog slechter.
Dat is wel pech voor ten Hag, anders win je dus gelijk de CL.En Malacia. Daarnaast is Maradonny weer terug. Dus dan zou Man Utd eigenlijk de CL moeten kunnen winnen, ware het niet dat ze zich niet hebben geplaatst.
Ik zie Ralf Rangnick juist wel als 1 of andere prutser. Mislukte wonderdokter die het voor elkaar kreeg nog minder lijn in het spel te krijgen dan Solskjaer. Zou zogenaamd adviseur blijven, maar verliet als eerste het zinkende schip voor de Oostenrijkse nationale ploeg. Alles wat hij i.r.t. Man Utd zegt kun je met een korreltje zout nemen gelet op zijn tijd daar.Ralf Rangnick is niet één of andere prutser en die concludeerde in april al dat er 7 tot 10 nieuwe spelers nodig zijn om United er weer bovenop te helpen. En met alle respect, maar Malacia en Eriksen gaan je niet terugbrengen naar de top. Martinez zal ook even nodig hebben om zich aan te passen aan de Premier League. Als ze dan inderdaad Arnautovic erbij gaan halen, is dat helemaal lachwekkend.
Helemaal mee eens. Die topclubs slagen er altijd wel in via zaakwaarnemers om overbodige spelers te lozen, al dan niet op huurbasis. Dus als ze echt eens een keer hadden doorgezet, hadden ze echt een flinke vernieuwing kunnen doorvoeren. Nu zitten ze nog steeds met een stel overbetaalde prutsers.Ik zie Ralf Rangnick juist wel als 1 of andere prutser. Mislukte wonderdokter die het voor elkaar kreeg nog minder lijn in het spel te krijgen dan Solskjaer. Zou zogenaamd adviseur blijven, maar verliet als eerste het zinkende schip voor de Oostenrijkse nationale ploeg. Alles wat hij i.r.t. Man Utd zegt kun je met een korreltje zout nemen gelet op zijn tijd daar.
Los van dat ik niet snap dat ze de bezem niet door de selectie gehaald hebben. Weg met Shaw, Bailly, Fred, Mctominay, van de Beek, Rashford, Alex Telles, Phil Jones, Wan Bissaka, etc. Gewoon echt op nieuw beginnen. En nee, mijn eerste twee aankopen zouden ook niet Malacia en Martinez zijn. Ik had bijvoorbeeld altijd Sangare voor 37 miljoen opgehaald uit Eindhoven. Dembele en Dybala waren interessante opties geweest transfervrij.