Premier League

JMD

Well-known member
Die 2-0 van Brentford... Dat uitverdedigen zie ik de laatste tijd steeds vaker op die manier gebeuren, zo met 2 verdedigers naast de keeper... Wie verzint dat? Het is zo makkelijk om de ploeg dan onder druk te zetten...
 

Pascallovic

Well-known member
Is dat niet juist de strategie? Hopen dat je tegenstander hoog druk zet, waardoor je wanneer je er onderuit speelt meer ruimte voor de middenvelders en de aanvallers hebt? Kunst is dan wel dat je de juiste keuzes maakt. Dus niet Eriksen inspelen, maar de rechtsback die wel ruimte had, omdat de speler die daar druk kan zetten al onderweg naar de rechter centrale verdediger was.
 

JMD

Well-known member
Je maakt het veld er wel megagroot mee... Ik ben er niet kapot van. Zal ook wel weer tijdelijk zijn, over 2-3 jaar doet niemand het meer zo.
 

Batigoal

Well-known member
Bij Leicester eten ze tot op de dag van vandaag nog steeds iedere dag taart vanwege het feit dat ze Maguire voor bijna 90 miljoen hebben weten te verkopen.
 
  • Haha
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
West ham mist na rust kans op kans, zelfs vanaf 11 meter… nog steeds 1-0 voor forest
 

JMD

Well-known member
Dit is volgens mij gewoon een overtreding...

Toch blijft de goal staan en maakt Spurs gelijk op Stamford Bridge, 1-1
 

JMD

Well-known member
En de 2-2 in de dying seconds, door Kane...

Bij de corner ervoor haren trekken door de aanvaller in de 16, en dat mag blijkbaar...
 

JMD

Well-known member
Eigen goal zelfs... Kane kopt naast, maar een Chelseaverdediger verandert de bal van richting
 

JMD

Well-known member
En een lekker vechtpartijtje tussen Conte en Tüchel na afloop. De handshake is zelfs reden voor een ruzie
 

JMD

Well-known member
Bij die 1-1 kon ik er (na de herhaling van achter) nog wel inkomen dat dat geen overtreding was, bal werd licht gespeeld, maar idd vlak voor die 2-2, dat is rood...
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Bij die 1-1 kon ik er (na de herhaling van achter) nog wel inkomen dat dat geen overtreding was, bal werd licht gespeeld, maar idd vlak voor die 2-2, dat is rood...
De herhaling van voren was toch overduidelijk
 
Bovenaan