Premier League

JMD

Well-known member
Ze kregen voor die 2de woordenwisseling direct rood toch?
Ik heb de scheids de kaarten eerlijk gezegd niet zien trekken, dus geen idee of het 2x geel of direct rood was. Maar ik denk dat de scheidsrechter compleet klaar was met het infantiele gedrag van conte en tuchel
 

JMD

Well-known member
Pfff, Liverpool is veel beter dan palace maar de Londenaren schieten de eerste kans raak. Misschien moeten we de titel maar direct in Manchester oost afleveren…
 

JMD

Well-known member
Nunez met rood eraf… dat wordt dus een nederlaag… volgende week dus een duel tussen de ploeg met 1 punt en een ploeg met 0 punten. De ‘topper’ man united - Liverpool.

Terecht rood overigens
 

JMD

Well-known member
Als je kijkt hoe makkelijk City dit soort duels wint en hoe moeilijk Liverpool het heeft is dat echt lichtjaren verschil…
 

JMD

Well-known member
4 punten achter op City… na twee duels. Je moet volgende week gewoon winnen op old Trafford. Nou zijn daar zeker kansen natuurlijk maar voor united (en Liverpool) is dit het duel van het jaar, dus er zullen onvermoede krachten loskomen…
 

Pascallovic

Well-known member
Liverpool mist er op dit moment gewoon te veel op het middenveld. Dan raakt het elftal niet echt ingespeeld. Los van dat ik hun middenveld sowieso al niet heel bijzonder sterk vindt.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Abubakari

Well-known member
4 punten achter op City… na twee duels. Je moet volgende week gewoon winnen op old Trafford. Nou zijn daar zeker kansen natuurlijk maar voor united (en Liverpool) is dit het duel van het jaar, dus er zullen onvermoede krachten loskomen…
Naar alle waarschijnlijkheid wint Man u dat dus?
Ook niet echt de ploeg in vorm geloof ik.
 
Bovenaan