Premier League

Batigoal

Well-known member
Neppe nog wel. Toevallig dezelfde naam als die Braziliaanse topper, maar deze Kristian Ronald heeft zich toch wel ruimschoots bewezen inmiddels. Wat je ook van hem als persoon vindt.
 

JMD

Well-known member
Neppe nog wel. Toevallig dezelfde naam als die Braziliaanse topper, maar deze Kristian Ronald heeft zich toch wel ruimschoots bewezen inmiddels. Wat je ook van hem als persoon vindt.
Zeker. Het is een topspeler, een van 's wereld beste ooit. Ik gaf alleen aan dat voor mij Ronaldo Luiz Nazario da Lima de échte Ronaldo is (qua naam dan)....
 

Maasveld

Well-known member
Puur op voetballend talent denk ik dat Cristiano het niet haalt bij die dikke, maar op mentaal en fysiek gebied maakt hij dat wel ruimschoots goed.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Puur op voetballend talent denk ik dat Cristiano het niet haalt bij die dikke, maar op mentaal en fysiek gebied maakt hij dat wel ruimschoots goed.
Eens.

Vooral op basis van snelheid was 'die dikke' (voordat die dik werd) fenomenaal... Dat doelpunt van Barcelona tegen geen idee waarbij die vanaf de middellijn vertrekt en vervolgens iedereen achter zich laat. Fenomenaal.
Even de beelden zoeken
 

zwammy

Well-known member
Deed die dikke in 2002 niet hetzelfde als wat Maradona deed in 1986?

Over kansloze discussies gesproken, die dikke had meer talent in z'n teen dan Cristiano in heel z'n lichaam. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat er iemand is die meer voor z'n sport geleefd heeft dan Cristiano.
 

U.G.

Well-known member
O ja dan had je ook altijd dit soort dooddoeners inderdaad.’Ronaldo is niet echt een puur talent bla bla..het is vooral sportschool en toewijding’ 😁
 

zwammy

Well-known member
Hoho, dat zeg ik niet. Zeg vooral dat Ronaldo een talent was dat je niet vaak ziet, het is hartstikke knap wat die Portugees heeft bereikt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gary Neville is zo'n ontzettende nageboorte

Denkt ook al te kunnen bepalen wat de Glazers met hun aandelen gaan doen. De Glazers schijnen een deel van hun aandelen aan Apollo (US investment company) te willen verkopen. Toevallig een bedrijf waar mijn werkgever ook wel zaken mee doet. Denk niet dat Man Utd in onze beleggingstrategie past.
 

JMD

Well-known member
De vraag is sowieso wie er geïnteresseerd gaat zijn in de aandelen, en dan ook nog voor een prijs die de Glazers aanspreekt. Er is ontzettend veel geld (en beleid) nodig om United qua resultaten weer de club te maken die het ooit was.
 

Pascallovic

Well-known member
De vraag is sowieso wie er geïnteresseerd gaat zijn in de aandelen, en dan ook nog voor een prijs die de Glazers aanspreekt. Er is ontzettend veel geld (en beleid) nodig om United qua resultaten weer de club te maken die het ooit was.
Er zijn altijd gekken met interesse. Zo’n Chelsea is ook vrij rap verkocht voor 2,5 miljard + daar bovenop een investering van nog eens 2,5 miljard. Voor United zal dan ook wel iemand of een consortium komen.
 
Bovenaan