Jep, als je niet beter weet zou je denken dat Liverpool 0 uit 2 had…. United beterOei Elanga op de paal. United begint niet verkeerd.
Je begrijpt toch zelf ook wel dat dit duel verre van gespeeld is?Die zag je aankomen… en er gebeurt dus precies waar ik bang voor was, dat united zich compleet oppompt voor het duel tegen de grote rivaal en gaat winnen…
1-0 dus, wel fraai afgemaakt
1 doelpunt maken en United begint weer te twijfelen.Je begrijpt toch zelf ook wel dat dit duel verre van gespeeld is?
Zeker. Duel is nog lang. Maar ditzelfde werd vorige week ook gezegd na de 0-1 van palace en twee weken terug na de 1-0 bij fulham… ik zie een patroon…Je begrijpt toch zelf ook wel dat dit duel verre van gespeeld is?
In de laatste wedstrijden van vorig seizoen kwamen ze ook telkens vroeg op achterstand dus daar zit inderdaad een patroon in.Zeker. Duel is nog lang. Maar ditzelfde werd vorige week ook gezegd na de 0-1 van palace en twee weken terug na de 1-0 bij fulham… ik zie een patroon…
Dat team lijkt qua spel (om wat voor reden dan ook) in niks meer op dit team.In de laatste wedstrijden van vorig seizoen kwamen ze ook telkens vroeg op achterstand dus daar zit inderdaad een patroon in.
Niks op hesgoal?Iemand een link toevallig?
Hesgoal zegt sorry maar mogen geen links meer plaatsen.Niks op hesgoal?