Premier League

Max

Administrator
Forumleiding
Zo inderdaad. Zowel hij als malacia toont aan dat je je zo vanuit de eredivisie in de basis van united kan spelen

Ajax en Feyenoord spelen in een vrij hoge intensiteit zonder veel te wisselen. Malacia had vorig seizoen daarnaast met afstand de meeste speelminuten bij Feyenoord. Ik denk dat de stap vanaf het PSV van vorig seizoen groter zou zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

PES5

Administrator
Forumleiding
Hoe is het toch mogelijk dat Milner en Henderson die bokalen boven hun hoofd hebben gehouden?
 

Maasveld

Well-known member
Hoe is het toch mogelijk dat Milner en Henderson die bokalen boven hun hoofd hebben gehouden?
In ieder eftal zitten wel één of enkele matige spelers. Laat James Milner nu net de beste matige speler aller tijden zijn. Henderson was een geweldige aanjager.
 

Batigoal

Well-known member
Dat zie je wel vaker inderdaad. De balbehandeling van zo'n McTominay ook. Zou hij contractspeler van ADO Den Haag zijn, dan zou je dat logisch vinden.
 

Kielse Rat

Well-known member
In ieder eftal zitten wel één of enkele matige spelers. Laat James Milner nu net de beste matige speler aller tijden zijn. Henderson was een geweldige aanjager.
Een van de twee is nuttig op het middenveld omdat ze het vuile werk opknappen, maar met beiden tussen de lijnen heb je een middelmatig middenveld.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
God, dat Bournemouth is wel heel zwak hoor. Liverpool heeft een makkie en staat binnen 6 minuten al met 2-0 voor.
 

Pascallovic

Well-known member
Daarom snapte ik de transfer van Senesi ook niet. Wat ga je daar doen? Een huis-tuin-keuken elftal wat volgend seizoen weer Championship gaat spelen.

Palace op voorsprong bij Man City trouwens. Ten Hag na een zwakke pot zijn tweede overwinning geboekt.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Daarom snapte ik de transfer van Senesi ook niet. Wat ga je daar doen? Een huis-tuin-keuken elftal wat volgend seizoen weer Championship gaat spelen.
Tsja.. Hopen dat je positief opvalt en volgend seizoen met wat meer status bij een grotere club binnen kunt stappen.
 
Bovenaan