Het was niet bepaald best van onze kant, de teruggekeerde toernooispelers ( Diomande en Morita ) hebben wat moeite met het aansluiten. Catamo heeft daar minder last van. Verder was het helaas tijd voor 1 van de 5 jaarlijks ingecalculeerde kapitale blunders van de keeper.
En in een wedstrijd waar het dan net niet allemaal gaat doet de VAR en de scheidsrechter de rest. Want dit is én blijft wel Portugal. Duidelijke penalty ontnomen, spelers worden totaal niet beschermd, ik vrees voor die Gyokeres, kaarten blijven op zak, slechts 5 minuten blessuretijd gegeven in een helft waarvan ik niet eens wil weten hoe lang er effectief is gespeeld. In de blessuretijd wordt er vervolgens een rode kaart uitgedeeld aan 1 van hen, 2 keer geel…waarbij ik denk had die kaart maar in de 90 minuten getrokken morherfucker, laat nu maar doorspelen. Maar goed, rules are rules. En die kerel gaat natuurlijk niet van het veld, die gaat eerst verhaal halen bij iedereen, verontwaardiging alom “hoezo krijg ik geel, hij leeft toch nog” , oftewel de 5 minuten blessuretijd, en de scheids laat geen seconde doorspelen. Fluit voortaan gewoon in je Benfica-shirtje scheids.
Ach Benfica, ik heb ze gezien hoor tegen Toulouse. En waar staan die ? Rechterrij ligue 1. 2de Helft was het paal, paal, paal, lat, paal, lat. Aan geluk iig geen gebrek bij Benfica 😇
Wat ik pas knap vind, is dat er aan dit soort onderzoeken in Portugal nooit een eind komt :
The charges, as revealed by the Portuguese press, relate to the period concerning 2016-2020 and have embroiled all of the club's board members from that period and thereafter.
www.dailymail.co.uk
Hooguit flikkeren ze een president in de bajes, of die laatste die kreeg huisarrest 😁 maar gek genoeg blijft de club immuun. Maar van Pinto van de Footballeaks -check die ‘ns een keer voor de gekkigheid 😄-wordt wereldwijd bejubeld daarvan weten we in Portugal niet hoe hard we ‘m moeten straffen.
Er komen nu een hoop Sporting-Benfica’s aan, maar pas in April weer voor de competitie, dan vernielen we ze.