Portugese competitie

U.G.

Well-known member
Ongetwijfeld 1 van de mooiste dagen van mijn leven. En dat zo ver van huis en haard, klinkt ironisch om te zeggen terwijl je in je geboortestad bent geweest, maar it is what it is. Nb in de nazaat van het stadion waar ik decennia geleden verliefd werd op mijn Sporting. Ik leef nog steeds half in een roes.


Viva o meu Sporting ! Prachtig die binding van de oud-spelers met de club, nu Nuno Mendes die het shirt opvraagt van Quaresma.

Jammer alleen dat Gyokeres nu wordt gelinkt aan de allergekste,..Chelsea. Blijf tot het einde van het seizoen jongen, en we gaan met dit Sporting voor 4 titels. Com toda força !
 

Abubakari

Well-known member
Mooi man.

Als je prijzen wil winnen ga je niet naar Chelsea maar blijf je nog minimaal een half jaar lijkt mij.
 

U.G.

Well-known member
Obrigado !

Deze kunnen de afkoopclausule aftikken, en dan hang je gewoon..merry Christmas.. Als de jongen verstandig is maakt ie het jaar af in stijl, en begint ie daar, of waar dan ook, als een somebody aan een nieuw seizoen. Dat Chelsea daar moet je nu ook gewoon niet in willen stappen.

Alvast fijne feestdagen toegewenst, en gezondheid, geluk en veel ( voetbal) plezier voor de komende jaren !
 

Batigoal

Well-known member
Gyokeres zit er net en daar zit wel wat marge in.

Wel mooi om Sporting de laatste tijd tijd zo goed bezig te zien. Het was een lange periode dat jullie achterop lagen op de andere 2. Maar het is tegenwoordig een mooie driestrijd.
 

U.G.

Well-known member
De traditioneel zware 1ste wedstrijd van het jaar voor Sporting verliep gisteren wel ok.
Porto verspeelde alvast punten, bij alweer een knokwedstrijd..en ok nu begint dat ‘vechten’ wel een beetje te vervelen.

De beelden :

 

U.G.

Well-known member
Nou 😁 toevallig kan ik je vertellen dat we heel wat afgevoetbald hebben sinds ik voor het laatst hier gerapporteerd heb. Na die 5-1 van hierboven, volgde een 2-5 en 0-3 in het Noorden, en gisteren ( eergisteren bedoel ik ) dus bijna met dubbele cijfers gewonnen (8-0)…alles vloog er dan ook in hè


Een grotere contrast met twee weken geleden tegen Braga bestaat er niet, toen leek wel voodoo gepleegd te zijn op het doel van Braga, maar goed dat was gelukkig voor de nietszeggende liga-cup. Ook apart om te zien al die gemiste kansen zo achter elkaar, ik kan het niet uitleggen maar ik vind dat ook wat hebben.


Benfica blijft wel keurig volgen.
 
Laatst bewerkt:

U.G.

Well-known member
De wedstrijd Famalicao-Sporting is gisteren uitgesteld. Vanwege supportersgeweld.

De laatste dagen van de Ultra’s in Portugal zijn namelijk ingeslagen, was Juve Leo al het stadion uitgezet bij ons, afgelopen vrijdag was er een inval bij de leider van Porto’s SD. Er bestaat geen toeval in deze, er gaan nog wel meer relletjes volgen.
 

U.G.

Well-known member
Ook al is het nog niet terug te zien in de stand, dit jaar zijn we alleen te stoppen middels matchfixing of blessures. Te goed voor Portugal.

Beelden van de carnavalswedstrijd :

 

erka

Well-known member
De wedstrijd Famalicao-Sporting is gisteren uitgesteld. Vanwege supportersgeweld.

De laatste dagen van de Ultra’s in Portugal zijn namelijk ingeslagen, was Juve Leo al het stadion uitgezet bij ons, afgelopen vrijdag was er een inval bij de leider van Porto’s SD. Er bestaat geen toeval in deze, er gaan nog wel meer relletjes volgen.

Deden ze dat in Nederland ook maar. Alle hooligans de stadions uitzetten en nooit meer binnenlaten.
 
Bovenaan