Portugese competitie

Batigoal

Well-known member
Ja toch, zou je denken of niet !

Ik meen ook gelezen te hebben dat Chelsea’s bod eigenlijk aantrekkelijker was voor ons. Hoe dat dan in z’n werk gaat, er is natuurlijk nog een belangrijke partij ; de speler zelf…weet ik niet helemaal. Maar goed, geen spelers meer verkopen aub en nog een spitsje halen en hopelijk zijn wij uitgehandeld deze zomer. Zei ik optimistisch.
Haha, een Portugese club die uitgehandeld is op de transfermarkt. Dat is een goeie.
 
  • Leuk
Waarderingen: U.G.

PES5

Administrator
Forumleiding
Sporting heeft Ugarte verkocht aan Chelsea, althans daar ging m’n eerst vanuit ( Romano en Portugese media )…maar een dag later bleek z’n bestemming PSG. Zolang het bedrag van 60 miljoen klopt, is het helemaal ok.
Mooi. Dan kunnen ze 10 miljoen neerleggen voor Van Ewijk.
 

U.G.

Well-known member
Haha, een Portugese club die uitgehandeld is op de transfermarkt. Dat is een goeie.

Zou voor de verandering best welkom zijn. Ik denk niet dat Edwards en Gonçalves overtuigend genoeg waren, over het hele afgelopen seizoen, om de PL bereid te krijgen de afkoopclausulen neer te laten tellen, gelukkig maar. Trincão blijft, en Bragança is komt terug van een zware blessure. Het wordt hopelijk een rustige markt voor ons, maar we gaan het beleven.
 

U.G.

Well-known member
Mooi. Dan kunnen ze 10 miljoen neerleggen voor Van Ewijk.

Snelle jongen toch, hoe is z’n voorzet ? Hij zal de concurrentie moeten aangaan met een maatje van de coach. Belerin kreeg ook niet echt een kans bij Sporting, ben gewoon bang dat Esgaio basis blijft en de prioriteit ligt bij het halen van een spits.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Snelle jongen toch, hoe is z’n voorzet ? Hij zal de concurrentie moeten aangaan met een maatje van de coach. Belerin kreeg ook niet echt een kans bij Sporting, ben gewoon bang dat Esgaio basis blijft en de prioriteit ligt bij het halen van een spits.
Snelste speler in de eredivisie, maar zijn voorzet is een verbeterpunt.
 

U.G.

Well-known member
Gyokeres van Coventry komt ons ( bijna zeker ) versterken. Prijskaartje : 20 miljoen. Maar na 2/3 jaar Paulinho mág dat.
Welkom !

Rafa wil niet bijtekenen bij Benfica, en di Maria keert waarschijnlijk terug naar die club.

Porto gaat flink bewegen op de ( nationale ) markt.
 

Abubakari

Well-known member
Gyokeres van Coventry komt ons ( bijna zeker ) versterken. Prijskaartje : 20 miljoen. Maar na 2/3 jaar Paulinho mág dat.
Welkom !

Rafa wil niet bijtekenen bij Benfica, en di Maria keert waarschijnlijk terug naar die club.

Porto gaat flink bewegen op de ( nationale ) markt.

Heb jij enig idee wanneer het competitieschema in Portugal bekend wordt?
 
  • Leuk
Waarderingen: U.G.

U.G.

Well-known member
De Zweedse spits Gyokeres komt naar Sporting vanuit Coventry, voor 24 miljoen. De Spaanse jeugdinternational José Angel wordt onze nieuwe rechtsback, althans als concurrent van Esgaio, na Porro en Belerin de derde Spanjaard op die plek.

Di Maria is weer bij Benfica.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
De Zweedse spits Gyokeres komt naar Sporting vanuit Coventry, voor 24 miljoen. De Spaanse jeugdinternational José Angel wordt onze nieuwe rechtsback, althans als concurrent van Esgaio, na Porro en Belerin de derde Spanjaard op die plek.

Di Maria is weer bij Benfica.
Dan zal Van Ewijk in ieder geval niet naar Lissabon gaan dus.

Het schijnt trouwens dat Heerenveen interesse heeft in Rodrigo Conceicao (transfervrij) en Joelson Fernandes (huur) Kun jij iets over deze heren vertellen?
 

U.G.

Well-known member
Joelson heb ik een paar keer zien invallen voor ons in dat rare lockdown jaar, nog vlak voor het kampioensjaar. Ja wel een behendige kerel, eentje waarvan er ‘iets’ lijkt te gaan gebeuren wanneer ie aan bal is. Maar is nooit echt doorgebroken he, ging naar Zwitserland maar kon na een jaar weer terug. Is inmiddels alweer 20, is zeker wel eentje die op voetbal zit maar ik zou de lat niet hoog leggen.

Die andere ‘zoon van’ heb ik nooit zien spelen.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: PES5

U.G.

Well-known member
Benfica is in Engeland en heeft daar z’n eerste wedstrijd gewonnen, 0-2 van Southampton. Het was het debuut van Kokcu, hij schijnt heel goed te hebben gespeeld. Na Di Maria’s komst is het eventuele binnenhalen van Felix momenteel bepalend voor het krantenverkoop in PT. Ik denk eerlijk gezegd dat die weer terugkeert naar Engeland, where the money’s at.

José Angel komt uiteindelijk toch niet naar Sporting, volgens Sporting is hij niet geslaagd voor zijn medische tests. Sevilla zegt dat de partijen het niet eens zijn geworden bij de onderhandelingen. Ik geloof Sevilla. We spelen vandaag tegen Amadora.

Er gaat nog veel gebeuren op de markt.
 

U.G.

Well-known member
Sporting won z’n middagtrainingspotje tegen Amadora met veel b spelers.

Portugal u19 staat as zondag trouwens in de EK-finale tegen Italië. Het won in de groepsfase al van Italië met 5-1. Leuke lichting.
 
Laatst bewerkt:

PES5

Administrator
Forumleiding
Benfica is in Engeland en heeft daar z’n eerste wedstrijd gewonnen, 0-2 van Southampton. Het was het debuut van Kokcu, hij schijnt heel goed te hebben gespeeld. Na Di Maria’s komst is het eventuele binnenhalen van Felix momenteel bepalend voor het krantenverkoop in PT. Ik denk eerlijk gezegd dat die weer terugkeert naar Engeland, where the money’s at.

José Angel komt uiteindelijk toch niet naar Sporting, volgens Sporting is hij niet geslaagd voor zijn medische tests. Sevilla zegt dat de partijen het niet eens zijn geworden bij de onderhandelingen. Ik geloof Sevilla. We spelen vandaag tegen Amadora.

Er gaat nog veel gebeuren op de markt.

Wellicht toch weer kansen voor Van Ewijk dus.
 

U.G.

Well-known member
Focus ligt iig wel op die positie momenteel. Ik zag eerder iets over Lamptey voorbij komen, maar die lijkt me voor ons niet haalbaar. We moeten Paulinho gewoon aan de Saoedies verkopen man,…en Esgaio, én die Griek. Zijn denk ik allemaal wel (jeugd) international geweest…3 voor 35 miljoen en je krijgt Nazinho erbij, …stuntprijs, nu of nooit !

Die Joelson is trouwens naar Türkye zag ik laatst.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Focus ligt iig wel op die positie momenteel. Ik zag eerder iets over Lamptey voorbij komen, maar die lijkt me voor ons niet haalbaar. We moeten Paulinho gewoon aan de Saoedies verkopen man,…en Esgaio, én die Griek. Zijn denk ik allemaal wel (jeugd) international geweest…3 voor 35 miljoen en je krijgt Nazinho erbij, …stuntprijs, nu of nooit !

Die Joelson is trouwens naar Türkye zag ik laatst.
Ja ik las het ook. Turkse media die het bij het rechte eind hadden. Ook weleens leuk.
 

U.G.

Well-known member
Wellicht toch weer kansen voor Van Ewijk dus.
Porto schijnt volgens een Nederlandse krant geïnteresseerd te zijn. Hun Joao Mario staat daar rechtsback, en ook Pepê ( de jongere ) heeft daar vaak gestaan in het afgelopen seizoen. Maar blijkbaar willen ze dus een back gaan halen om Pepê weer naar voren te schuiven neem ik aan.
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

Pieros

Active member
Porto schijnt volgens een Nederlandse krant geïnteresseerd te zijn. Hun Joao Mario staat daar rechtsback, en ook Pepê ( de jongere ) heeft daar vaak gestaan in het afgelopen seizoen. Maar blijkbaar willen ze dus een back gaan halen om Pepê weer naar voren te schuiven neem ik aan.
Die Pépé is toch die snelle buitenspeler? Lijkt me niet echt een goede optie als back.
 
Bovenaan