Het scheelde niet veel of Benfica was gisteravond tegen een uur of elf ( NL tijd) landskampioen geworden. Nu blijft de mogelijkheid bestaan dat ze dat as zondag worden in het Alvalade-stadion. Niet in ons huis svp, zet de sproeiers maar alvast klaar ( Nou Camp ) en o ja, ook de lichten na het laatste fluitsignaal uitdoen is idd ook een goeie( Luz ), energie is bovendien duur.
Staat er voor ons nog wat op het spel ? Ja, we kunnen ons theoretisch nog voor de CL voorronden plaatsen. Ik zie het niet gebeuren, want we hebben een béétje teveel met de puntjes gemorst. Maar goed, we let this one slide, kan gebeuren zeg maar. Ik hoop wel dat als Amorim vertrekt dat ie z'n maatje Paulinho meeneemt. Echt alstublieft, ik smeek het gewoon bijna. En volgens de geruchten gaan we een nieuwe spits halen, en waarschijnlijk wordt het de duurste inkoop ooit. Ronaldo?? 😆 die had toch al problemen in Arabie, jeuk aan z'n ballen en zo.
We hebben de CL gewonnen, futsal. De finale werd gespeeld in Mallorca, en er reizen dus mensen ook echt af naar dit soort dingen. Niet alleen dat, er zijn ook heuse zaalvoetbalrellen. 5 JL boys zitten nu vast in Spanje die net hun bajestrajecten erop hadden zitten in Portugal. Het kan een goeie douw worden want volgens mij is er iemand behoorlijk zwaar gewond geraakt.
( hmm..censuur op YT is tegenwoordig on point )
Anyhow, as weekend kunnen alle beslissingen vallen in Portugal. Bovenaan, bedoel ik. De échte Belenenses zijn trouwens gepromoveerd naar de 2de liga. Dat vind ik persoonlijk geweldig.