Valt toch wel mee. Gewoon verstoorders tegengehouden zodat de kinderen kunen genieten van de optocht. Volgend jaar maar opnieuw proberen zo'n dorp innen te komen 👍
Gewoon tegenhouden.
Valt toch wel mee. Gewoon verstoorders tegengehouden zodat de kinderen kunen genieten van de optocht. Volgend jaar maar opnieuw proberen zo'n dorp innen te komen 👍
Ik zie liever de foto's van genietende mensen dat een kapotte auto van een huilstruik. Ze zullen de beelden van de megafoon roepende downy in Volendam wel gezien hebben en dit niet in hun eigen dorp willen zien. Jesse erover zien huilen geeft gelijk aan dat ze gelijk hebben.
Gewoon tegenhouden.
Geen fan van KOZP, in tegendeel zelfs. Maar de manier waarop die achterlijken in Staphorst zich hebben gedragen gaat echt alle perken te buiten. Gênant dat er niemand is opgepakt, terwijl je op beelden ziet dat die mensen zich massaal schuldig maken aan, op z'n minst, fysieke intimidatie.
Dan was het inderdaad een boer.Ik zag op een foto een tractor.
Helemaal mee eens. En op deze manier geven die achterlijken KOZP weer alle kans om hun mediamomenten te pakken.Geen fan van KOZP, in tegendeel zelfs. Maar de manier waarop die achterlijken in Staphorst zich hebben gedragen gaat echt alle perken te buiten. Gênant dat er niemand is opgepakt, terwijl je op beelden ziet dat die mensen zich massaal schuldig maken aan, op z'n minst, fysieke intimidatie.
Las vandaag een interview met haar in het FD en daarin kwam voorbij dat ze iets van reuma oid heeft, wellicht hebben die handschoenen daar mee te maken.Heeft ze nou expres zwarte handschoenen aan (Black Power?)?
Zal wel overbelast zijn van die constante vuist in de lucht.Las vandaag een interview met haar in het FD en daarin kwam voorbij dat ze iets van reuma oid heeft, wellicht hebben die handschoenen daar mee te maken.
Thanks. Wist ik niet. Dat verklaart het dan.Las vandaag een interview met haar in het FD en daarin kwam voorbij dat ze iets van reuma oid heeft, wellicht hebben die handschoenen daar mee te maken.
Sylvana doet een Matthijsje.
En vervolgens doet ze een BaudetjeSylvana doet een Matthijsje.