De vooroordelen over het dorp werden maar weer eens goed bevestigd.Helemaal niemand die over Volendam begint ?
De vooroordelen over het dorp werden maar weer eens goed bevestigd.Helemaal niemand die over Volendam begint ?
Net als je laatste zin is de zwarte pieten discussie achterhaalt.
Het zijn nu roetveeg pieten, en dat is prima zo.
Dat past toch niet bij dat linkse clubje?Net als je laatste zin is de zwarte pieten discussie achterhaalt.
Het zijn nu roetveeg pieten, en dat is prima zo.
Vooral dat eerste, die vrouw met kinderwagen zegt er wat van en zwarte piet Jerry gaat op 50 centimeter in haar gezicht toeteren. Ik had vol op die microfoon geslagen , dan had hij met een niet al te harde klap al tandjes kunnen rapen.Als het prima zou zijn zouden ze niet met een microfoon de bus uit gestormt komen dat zp racisme is. Het is gewoon een verdienmodel, niet meer en niet minder. Misschien dat ze nu begrijpen dat buiten de lijn Amsterdam-Utrecht echt helemaal niets om de randstad geeft en nog minder het idee heeft dat ze iets moeten doen aan het woke gezeik. Alleen de politiek natuurlijk, maar goed, daar luistert ook niemand maar na.
Ik zie het sentiment weer draaien btw, waar tot een twee jaar terug steeds een grotere groep mensen het prima vond dat het roetveegpieten werden, zie ik nu steeds weer een grotere groep de hakken in het zand zetten en vaker vol voor een echte zwarte piet gaan.Uitstekende actie van die Volendammers. Opdonderen met dat groepje extremisten.
Ik sta er nog precies hetzelfde in als toen. De traditionele Zwarte Piet is een racistisch karikatuur, dus de roetveegpiet is een prima oplossing. Maar ik kan helemaal niets met die vreselijke schreeuwerds die niets ontziend structureel de dag van kinderen verzieken en iedere nietsvermoedende willekeurige voorbijganger uitschelden voor racist. Uiteraard tetterend door een megafoon. Opflikkeren met die sukkels.Ik zie het sentiment weer draaien btw, waar tot een twee jaar terug steeds een grotere groep mensen het prima vond dat het roetveegpieten werden, zie ik nu steeds weer een grotere groep de hakken in het zand zetten en vaker vol voor een echte zwarte piet gaan.
En dat komt puur door dit groepje subsidieslurpers, en het gedram van de NPO66 .
Mooi. Een geslaagd Sinterklaasfeest dus voor iedereen!De activisten kregen hun aandacht. Dus al met al waren er enkel winnaars.
Dat is toch juist wat iedereen zo hard roept, niet tijdens de optocht demonstreren zodat kinderen er geen last van hebben?Het was gisteren dus helemaal niets, alleen een markt. De optocht was op 24 november. Dus je gaat gewoon een week later naar een inteeltdorp om daar te gaan schreeuwen dat ze vorige week een racistische optocht hadden. Tis allemaal wa