Piet, zwart of niet?

zwammy

Well-known member
Moet zeggen dat ik het wel heel bijzonder vind dat ze dranghekken met plastic voor een optocht zetten. Prima dat je met een qr code wil werken maar dan ook nog bewust kinderen geen kans geven om sinterklaas te zien vind ik vrij beschaamd.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Moet zeggen dat ik het wel heel bijzonder vind dat ze dranghekken met plastic voor een optocht zetten. Prima dat je met een qr code wil werken maar dan ook nog bewust kinderen geen kans geven om sinterklaas te zien vind ik vrij beschaamd.

Je doelt op Zwolle waarbij ouders te laat waren met gratis kaarten halen? Of je dan dranghekken moet neerzetten met plastic is overigens weer wat anders. Sowieso een beetje vreemde opzet van Zwolle.
 

zwammy

Well-known member
Ja, gratis kaarten waren ook met de qr code. Maar het gaat mij idd vooral om die schermen. Kinderen tot 6 jaar zo laten boeten voor de acties van de ouders vind ik iets van. En lijkt me niet de juiste gang van zaken.
 

Fregge

Well-known member
Ouders van kinderen van 6 jaar die met zoiets proberen te scoren is net zo kwalijk, zwammy

Daarbij: De foto was uit Rotterdam en er was een route waar iedereen kon staan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ja, gratis kaarten waren ook met de qr code. Maar het gaat mij idd vooral om die schermen. Kinderen tot 6 jaar zo laten boeten voor de acties van de ouders vind ik iets van. En lijkt me niet de juiste gang van zaken.

Nou ja, het ging er dus om dat men zonder kaarten die kant op gaat en sommige een rel ervan maken dat ze gediscrimineerd worden met die QR code. Ik vind dat er dan vooral ook wat met die ouders mis is. Of je regelt gratis kaarten en je zet je over al je principes heen en je doet voor jouw kind die test of je kiest gewoon een van die velen andere intochten uit. Ook zonder dat plastic hadden die kinderen waarschijnlijk nauwelijks wat gezien. Net als ik niet het de plek vind dat KOZP ten koste van kinderen een rel schoppen, is het ook niet voor anti-vaxxers de plek om een rel te schoppen.
 

zwammy

Well-known member
Ouders van kinderen van 6 jaar die met zoiets proberen te scoren is net zo kwalijk, zwammy

Daarbij: De foto was uit Rotterdam en er was een route waar iedereen kon staan.
Tuurlijk is daar iets van te zeggen maar het beeld van de zwarte schermen deed mij als vader wel iets. De kinderen kennen er niets aan doen als de ouders een boodschap willen overbrengen.
 

zwammy

Well-known member
Nou ja, het ging er dus om dat men zonder kaarten die kant op gaat en sommige een rel ervan maken dat ze gediscrimineerd worden met die QR code. Ik vind dat er dan vooral ook wat met die ouders mis is. Of je regelt gratis kaarten en je zet je over al je principes heen en je doet voor jouw kind die test of je kiest gewoon een van die velen andere intochten uit. Ook zonder dat plastic hadden die kinderen waarschijnlijk nauwelijks wat gezien. Net als ik niet het de plek vind dat KOZP ten koste van kinderen een rel schoppen, is het ook niet voor anti-vaxxers de plek om een rel te schoppen.
Eens.
 

Maasveld

Well-known member
Dus als ik het goed begrijp zijn er de standaard hekken die normaal ook worden gebruikt om een evenemententerrein af te schermen neergezet?
 

gevegt

Well-known member
Dat moet je aan die subsidieslurpers vragen.

Ik blijf eigenlijk met 1 vraag zitten. Als zo'n groep de bus instapt, wie moet er dan achterin zitten ?
Net als je laatste zin is de zwarte pieten discussie achterhaalt.
Het zijn nu roetveeg pieten, en dat is prima zo.
 
Bovenaan