Piet, zwart of niet?

Max

Administrator
Forumleiding
Voor zover haar veiligheid hierdoor in geding is, is de veiligheid van het politiekorps zeker in geding door haar structurele teksten. In alles trekt zij structureel de integriteit van de politie in twijfel. Nu is er wel degelijk iets grondig mis gegaan in Staphorst, dus dan lijkt mij het logisch dat je dat gaat onderzoeken.
 

zwammy

Well-known member
Er is wl iets mis met het politiekorps maar dat ligt meer aan de competentie van de bovenlaag dan aan de politieagenten die in kleur zouden denken.
 

zwammy

Well-known member

Groningen weer goed op de kaart. Zelfs roetveegpieten zijn niet goed genoeg. Verassende ontwikkeling, hadden we niet verwacht dit.
 

Bonehead

Well-known member
Ik wil graag gebruik maken van deze mogelijkheid om iedereen uit te nodigen voor het slavernijmuseum in Stone Town te Zanzibar (Tanzania).

Wat ieder al wist: Slavernij is niet unieke witte sport (vroeger was ik blank maar dat is nu verboden omdat een iets donker getinte medemens zich eraan stoorde). De slavendrijvers zijn van eenzelfde etniciteit en buitgemaakt in stammen oorlogen. Er wordt geen excuses gevraagd hiervoor. Ook maakt men zich op geen enkel manier druk om de miljoenen mensen die heden ter dage nu het slachtoffer zijn van slavernij. Het excuus is nodig van de achter, achter. achter. achter (ik kan er heus een paar "achters" vergeten) kleinkinderen van voormalige slavendrijvers. Wat de drijfveer is laat zich niet raden! Wanneer stopt deze waanzin?
 

Mario

Well-known member
Het is weer eens wat anders dan KOZP en de zwarte piet discussie 😆


Maar goed, volgens mij hoort Ameland gewoon bij Nederland en mag je hier in de openbare ruimte gewoon gaan en staan waar je wilt.
 

Mario

Well-known member
Waarom zou ik daar niet heen mogen? Je mag je in dit land toch vrij bewegen? Je hoeft niet mee te doen aan hun feest, maar je kan mensen niet verbieden om te komen. Het feest speelt zich immers af in de openbare ruimte. Even los van het provoceren van PowNed.
 
Bovenaan