Mario
Well-known member
Waarschijnlijk is er een bloedbad aangericht op Ameland. We zullen het nooit weten.Moest bij de beelden en die maskers trouwens aan de films van The Purge denken.
Waarschijnlijk is er een bloedbad aangericht op Ameland. We zullen het nooit weten.Moest bij de beelden en die maskers trouwens aan de films van The Purge denken.
Waarschijnlijk is er een bloedbad aangericht op Ameland. We zullen het nooit weten.
Het verhaal heeft nog een staartje gekregen ...Daardoor wel weer extra ruimte voor al die criticasters die in de zomer zelf naar Ameland gaan om daar de boel op stelten te zetten.
Deels mee eens ja, vooral dat Powned vooral vaak op provoceren/zuigen uit is. Maar volgens mij is Ameland ook gewoon openbaar terrein en daar mag gefilmd worden.Je weet dat je niet welkom bent en dat het gevaar bestaat dat je aangepakt wordt, maar Powned mag graag een beetje provoceren en zuigen. Dan moet je niet piepen als je een keer de kous op de kop krijgt.
Ja. Maar je weet wat je te wachten als je dat precies die dag doet. Dan moet je dus niet piepen.Deels mee eens ja, vooral dat Powned vooral vaak op provoceren/zuigen uit is. Maar volgens mij is Ameland ook gewoon openbaar terrein en daar mag gefilmd worden.
Dat er weerstand komt ja, eens. Maar in elkaar slana van cameraploegen, ze achtervolgen enz, dat lijkt me nou niet de bedoeling.Ja. Maar je weet wat je te wachten als je dat precies die dag doet. Dan moet je dus niet piepen.
Mij ook niet, maar je mist het punt.Dat er weerstand komt ja, eens. Maar in elkaar slana van cameraploegen, ze achtervolgen enz, dat lijkt me nou niet de bedoeling.