Mario
Well-known member
Roetveeg Piet en iedereen is blij.
Schijnbaar niet, wat er zijn overal weer protesten aangekondigd.
Roetveeg Piet en iedereen is blij.
Roetveeg Piet en iedereen is blij. Waarom zo moeilijk?
Om antwoord te geven op Jamel zijn vraag: omdat dat het beeld is waar ik warme gevoelens aan koester. Omdat dat het beeld was voor al dat gezeik begon. Ik kan niet voor een ander bepalen of die zich wel of niet gediscrimineerd voelt, en ik kan ook niet voor een ander bepalen of hun traditie wel of niet onschuldige motieven heeft. En dus weer ik me inhoudelijk van die discussie, en kies ik ook niet duidelijk partij, en roep ik vooral graag vanaf de zijkant tegen beide partijen dat ik kots van hun zielige gesmijt met modder ten koste van een kinderfeest. Ooit is er iemand geweest met de allereerste aanleiding tot wat nu totaal is ge-escaleert. Dus doe mij maar de situatie van voor dat moment. Iets wat we in mijn regio gelukkig nog met zijn allen voor elkaar krijgen. En als dat in andere delen van het land totaal de andere kant op gaat, prima. Niet mijn pakkie an...
Dus ik zou bijna zeggen, bemoei je juist wel met die discussies.
Dat zou kunnen ja.Omdat het daarbij niet stopt. Alle keren komt er wat bij.
Dat zou kunnen ja.
Mogen mijnwerkers nog wel met hun blackface uit de mijnen komen?
In Limburg niet meer. In de rest van de wereld geen probleem.Mogen mijnwerkers nog wel met hun blackface uit de mijnen komen?
En K3 pieten.Eindhoven krijgt Bob de Bouwer pieten :jerry:
K3 pieten? Ik denk dat Gert ook zijn opwachting zal gaan maken in Eindhoven …
Eindhoven staat nu bij mij onder Amsterdam op mijn lijstje. Alleen Lelystad staat nog lager.
Gewoon lokaal de intocht vieren met de plaatselijke sigarenboer verkleed als Sinterklaas en het personeel van de Digros als pikzwarte piet. Vervolgens de NPO en haar kutsinterklaasjournaal 3 weken boycotten, en je hebt een heerlijk kinderfeest waar de hele regio van groot tot klein intens van geniet, en waar alle mafkezen met spandoeken helemaal geen weet van hebben dat het heeft plaatsgevonden...
ME op de been, helikopters in de lucht. De belastingbetaler mag dit ophoesten. Voor een stel uitkeringtrekkers.Lekker avondje in Den Haag