Piet, zwart of niet?

zwammy

Well-known member
In Eindhoven zal de HK van PSV er weer voor zorgen dat de kinderen geen last hebben van kozp. Ook waarschuwen ze pegida nog even dat zij ook niet getolereerd worden in de stad. Ik ben popcorn halen alvast.
 

Miramar

Well-known member
In Eindhoven zal de HK van PSV er weer voor zorgen dat de kinderen geen last hebben van kozp. Ook waarschuwen ze pegida nog even dat zij ook niet getolereerd worden in de stad. Ik ben popcorn halen alvast.
De Eindhoven Hools komen. Ik ga, denk ik, even kijken. Eieren naar zwarte mensen gooien is wel heel stoer...
 

Mario

Well-known member
Al die demonstranten, zowel voor als tegen, zijn in mijn ogen een stel hersenloze idioten. Hoe triest moet je zijn om een kinderfeest te verzieken om je gelijk te halen. Je moet tegenwoordig goed nadenken waar je de intocht gaat vieren, en of je kinderen daarbij geen gevaar lopen.
 
Laatst bewerkt:

Susa

New member
Al die demonstranten, zowel voor als tegen, zijn in mijn ogen een stel hersenloze idioten. Hoe triest moet je zijn om een kinderfeest te verzieken om je gelijk te halen. Je moet tegenwoordig goed nadenken waar je de intocht gaat vieren, en of je kinderen daarbij geen gevaar lopen.

Afschaffen die Sint!!

Komt nooit meer goed.
 

Atreides

Well-known member
Al die demonstranten, zowel voor als tegen, zijn in mijn ogen een stel hersenloze idioten. Hoe triest moet je zijn om een kinderfeest te verzieken om je gelijk te halen. Je moet tegenwoordig goed nadenken waar je de intocht gaat vieren, en of je kinderen daarbij geen gevaar lopen.

Alsof een voor democratie geen reactie is die tegenbagger...
 

delmaestro

Well-known member
Gewoon lokaal de intocht vieren met de plaatselijke sigarenboer verkleed als Sinterklaas en het personeel van de Digros als pikzwarte piet. Vervolgens de NPO en haar kutsinterklaasjournaal 3 weken boycotten, en je hebt een heerlijk kinderfeest waar de hele regio van groot tot klein intens van geniet, en waar alle mafkezen met spandoeken helemaal geen weet van hebben dat het heeft plaatsgevonden...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Gewoon lokaal de intocht vieren met de plaatselijke sigarenboer verkleed als Sinterklaas en het personeel van de Digros als pikzwarte piet. Vervolgens de NPO en haar kutsinterklaasjournaal 3 weken boycotten, en je hebt een heerlijk kinderfeest waar de hele regio van groot tot klein intens van geniet, en waar alle mafkezen met spandoeken helemaal geen weet van hebben dat het heeft plaatsgevonden...

Waarom is het zo belangrijk voor je dat Zwarte Piet pikzwart is?
 

delmaestro

Well-known member
Dat was niet belangrijk maar omdat die subsidie slurpende negers maar blijven zeuren om meer en meer andere pieten , zal deze tendens steeds vaker te horen zijn.

Spreek voor jezelf. Alsof het gejammer van mensen die zich gediscrimineerd voelen reden is om het juist wel te doen. Kom ik echt over als zo'n debiel?

Om antwoord te geven op Jamel zijn vraag: omdat dat het beeld is waar ik warme gevoelens aan koester. Omdat dat het beeld was voor al dat gezeik begon. Ik kan niet voor een ander bepalen of die zich wel of niet gediscrimineerd voelt, en ik kan ook niet voor een ander bepalen of hun traditie wel of niet onschuldige motieven heeft. En dus weer ik me inhoudelijk van die discussie, en kies ik ook niet duidelijk partij, en roep ik vooral graag vanaf de zijkant tegen beide partijen dat ik kots van hun zielige gesmijt met modder ten koste van een kinderfeest. Ooit is er iemand geweest met de allereerste aanleiding tot wat nu totaal is ge-escaleert. Dus doe mij maar de situatie van voor dat moment. Iets wat we in mijn regio gelukkig nog met zijn allen voor elkaar krijgen. En als dat in andere delen van het land totaal de andere kant op gaat, prima. Niet mijn pakkie an...
 
Bovenaan