Miramar
Well-known member
Met witte roetvegen en vrolijke kleding.Ik lees dat de heren ook willen protesteren op Curacao tegen de pieten.
Ik vraag mij af hoe ze vinden dat pieten daar dan uit moeten zien?
Met witte roetvegen en vrolijke kleding.Ik lees dat de heren ook willen protesteren op Curacao tegen de pieten.
Ik vraag mij af hoe ze vinden dat pieten daar dan uit moeten zien?
Hoe gaan ze naar Curacao? Met de stoomboot?
De Eindhoven Hools komen. Ik ga, denk ik, even kijken. Eieren naar zwarte mensen gooien is wel heel stoer...In Eindhoven zal de HK van PSV er weer voor zorgen dat de kinderen geen last hebben van kozp. Ook waarschuwen ze pegida nog even dat zij ook niet getolereerd worden in de stad. Ik ben popcorn halen alvast.
Hoezo?Jenny Douwes krijgt elk jaar meer gelijk. ( dan ze al had)
Hoezo?
Waarom heeft ze daarin meer gelijk dan een aantal jaren geleden?Dat je zulke demonstraties niet moet toe laten waar de kinderen bij zijn.
Waarom heeft ze daarin meer gelijk dan een aantal jaren geleden?
Al die demonstranten, zowel voor als tegen, zijn in mijn ogen een stel hersenloze idioten. Hoe triest moet je zijn om een kinderfeest te verzieken om je gelijk te halen. Je moet tegenwoordig goed nadenken waar je de intocht gaat vieren, en of je kinderen daarbij geen gevaar lopen.
Al die demonstranten, zowel voor als tegen, zijn in mijn ogen een stel hersenloze idioten. Hoe triest moet je zijn om een kinderfeest te verzieken om je gelijk te halen. Je moet tegenwoordig goed nadenken waar je de intocht gaat vieren, en of je kinderen daarbij geen gevaar lopen.
Gewoon lokaal de intocht vieren met de plaatselijke sigarenboer verkleed als Sinterklaas en het personeel van de Digros als pikzwarte piet. Vervolgens de NPO en haar kutsinterklaasjournaal 3 weken boycotten, en je hebt een heerlijk kinderfeest waar de hele regio van groot tot klein intens van geniet, en waar alle mafkezen met spandoeken helemaal geen weet van hebben dat het heeft plaatsgevonden...
Waarom is het zo belangrijk voor je dat Zwarte Piet pikzwart is?
Dat was niet belangrijk maar omdat die subsidie slurpende negers maar blijven zeuren om meer en meer andere pieten , zal deze tendens steeds vaker te horen zijn.