Piet, zwart of niet?

JMD

Well-known member
Of het uitkeringstrekkers zijn weet ik niet, maar dombo's zijn het wel, die relschoppers....
Echt, hoe dom kan je zijn? Je kan het er niet mee eens zijn, maar juist door geweld geef je je tegenstander de kans in de slachtofferrol te kruipen (en geef ze daar eens ongelijk in).
 

Maasveld

Well-known member
Of het uitkeringstrekkers zijn weet ik niet, maar dombo's zijn het wel, die relschoppers....
Echt, hoe dom kan je zijn? Je kan het er niet mee eens zijn, maar juist door geweld geef je je tegenstander de kans in de slachtofferrol te kruipen (en geef ze daar eens ongelijk in).
Den Haag...
 

De Wolf

Well-known member
Elkaar de hersens inslaan vanwege een kinderfeest...hoe triest ben je dan.

We hebben het vorig jaar al gezien toen de ME bij de intocht aanwezig moest zijn. Gewoon geen demonstraties bij de intocht, schaf die racistische bruine pieten af want een echte piet is gewoon roetzwart.
 

Batigoal

Well-known member
De verstoorders hebben gisteravond KOZP en andere tegenstanders van ZP volledig in de kaart gespeeld. Dat is wel heel dom.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De verstoorders hebben gisteravond KOZP en andere tegenstanders van ZP volledig in de kaart gespeeld. Dat is wel heel dom.

Die hersenen moeten al hard genoeg werken om niet vergeten te ademen, dus ze kunnen er niet heel veel aan doen.
 

De Wolf

Well-known member
Ik weet alleen dat Martin Bosma wat twijfels heeft of wat de media heeft geschreven allemaal is gebeurd.

 

Max

Administrator
Forumleiding
Gaan steeds meer geruchten dat Antifa/ kzop de aanval in scene heeft gezet.

Dat zou wat zijn. Ik ben sowieso wel klaar met iedereen die extremistisch pikzwarte piet wil of extremistisch geen piet. Er was min of meer een compromis bereikt, maar dat is dan ook weer niet goed.
 
Bovenaan