Piet, zwart of niet?

De Wolf

Well-known member
1 Ik heb een hekel aan alles wat komende zaterdag zo nodig moet demonstreren om de kleur.
2 Ik heb een hekel aan die gasten die facebook vervuilen met deze discussie
3 Ik heb helemaal een hekel aan dat stel tokkies wat die KOZP gasten luie negers ed noemen.
4 Neem een voorbeeld aan het eiland Sint Maarten
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik vind die types van mijn ouders hun leeftijd die over het Sinterklaas journaal zeiken echt enorm sneu. Net als de beweging KOZP die een Amerikaans probleem op Nederland loslaat. Tuurlijk kennen wij problemen, maar niet in die orde van grootte.
 

Miramar

Well-known member
1 Ik heb een hekel aan alles wat komende zaterdag zo nodig moet demonstreren om de kleur.
2 Ik heb een hekel aan die gasten die facebook vervuilen met deze discussie
3 Ik heb helemaal een hekel aan dat stel tokkies wat die KOZP gasten luie negers ed noemen.
4 Neem een voorbeeld aan het eiland Sint Maarten
Door nr 2 heb ik al 15 lui af gegooid met hun gezeur.
 

JMD

Well-known member
Lijkt erop dat antifa kzop een klompje hebben gedaan.

Is dat van Klomp dan ook al zeker in scene gezet? Daar zijn toch geen aanwijzingen voor?
Zou overigens wel apart zijn. Rond dezelfde tijd werd ook Jan Roos aangevallen, en Chris Klomp was 1 van de eerste om te zeggen dat die aanval niet echt was. Zijn hele schare volgers wisten het ook zeker: Klomp was echt aangevallen en Roos stelde zich aan. Zou apart zijn als het precies andersom was.
 

SanMark.

Well-known member
Is dat van Klomp dan ook al zeker in scene gezet? Daar zijn toch geen aanwijzingen voor?
Zou overigens wel apart zijn. Rond dezelfde tijd werd ook Jan Roos aangevallen, en Chris Klomp was 1 van de eerste om te zeggen dat die aanval niet echt was. Zijn hele schare volgers wisten het ook zeker: Klomp was echt aangevallen en Roos stelde zich aan. Zou apart zijn als het precies andersom was.

Roos was er een paar dagen voor, maar dat was eigenlijk op het persoonlijke vlak en had niets met zijn politieke opvattingen te maken. Een week erna kwam Klomp met dat nieuws maar hij wilde nergens inzitten en normaal heeft hij overal een mening over. En dat bloedde wel zeer snel dood.
 

SanMark.

Well-known member
Ik kan nergens wat vinden “over in sc?ne gezet” dus zolang je niet met een link naar een bron komt beschouw ik het als fake nieuws.

Kom dan eens met bronnen , filmpjes, foto's, vuurwerk resten e.d. waar wel iets op te zien is .

Heel dat verhaal beschouw ik als fakenieuws.
 
Bovenaan