Je kan er natuurlijk lacherig over doen, maar dit kan natuurlijk niet (als het waar blijkt te zijn). Zodra iemand 'ter rechter zijde' zegt dat hij aangevallen is brullen dit soort mensen moord en brand 'dat het allemaal verzonnen is', en zelf doen ze dus misschien precies hetzelfde.Het is me allemaal wat.
Je zou er ook voor kunnen kiezen om die droeftoeters volledig te negeren in plaats van ze de aandacht te geven waar ze naar op zoek zijn.Je kan er natuurlijk lacherig over doen, maar dit kan natuurlijk niet (als het waar blijkt te zijn). Zodra iemand 'ter rechter zijde' zegt dat hij aangevallen is brullen dit soort mensen moord en brand 'dat het allemaal verzonnen is', en zelf doen ze dus misschien precies hetzelfde.
Van activisten blijf je al, iedereen heeft in NL het recht te demonstreren, hoe idioot of onzinnig hetgeen waar je voor of tegen demonstreert ook is. Dat geldt dus voor KOZP, maar ook voor die sukkeltjes van Pegida. (Toen die werden bekogeld in Eindhoven hadden ze het er (volgens een aantal) 'zelf naar gemaakt', net zo'n onzinreden). Maar in de slachtofferrol kruipen door een aanval op jezelf in sc?ne te zetten is zeker not done. (door wie dan ook) Dan beginnen we namelijk al gevaarlijk op te schuiven in richtingen die we helemaal niet moeten willen.
Je zou er ook voor kunnen kiezen om die droeftoeters volledig te negeren in plaats van ze de aandacht te geven waar ze naar op zoek zijn.
Hoe bewijs je dat iets specifieks niet heeft plaatsgevonden? Dat lijkt me nogal lastig.Probleem is dat SanMark. voorlopig niet verder komt dan wat vage verdachtmakingen over dat de aanval in scene zou zijn gezet. Het is niet zo sterk om te roepen dat er weinig concreet bewijs is dat die aanval heeft plaatsgevonden en dit te staven met nog minder concreet bewijs.
Nou ja, dan kun je ontkrachten waarom er 5 aanhoudingen zijn verricht, waarvan er 2 langer moesten vastzitten. Zeker ingehuurd?Hoe bewijs je dat iets specifieks niet heeft plaatsgevonden? Dat lijkt me nogal lastig.
Nou ja, dan kun je ontkrachten waarom er 5 aanhoudingen zijn verricht, waarvan er 2 langer moesten vastzitten. Zeker ingehuurd?
In Groningen gaat het denk ik ook niet goed. En dan staan ze nog naast elkaar ook de pro's en de anti's......manman.
Als mijn kinderen nog klein waren geweest en we naar de intocht zouden gaan waren we ook naar het geboortedorp van mijn vrouw gegaan. Ik zou die ongein op de dag van de intocht gewoon verbieden. Ga maar op een andere dag protesteren.
Ja bizar dat de gemeente dat toestaat/dat zo toe heeft gewezen.
De politie kan makkelijker ingrijpen en dat zullen ze ook moeten doen.