Piet, zwart of niet?

zwammy

Well-known member
Rowtveegpieten zijn ook helemaal geen probleem, het gaat meer om de k3, stroopwafel en Bob de bouwer pieten, dat is echt kansloos. En zp zal nooit helemaal verdwijnen want de dorpjes in de provincie zullen altijd vasthouden aan hun tradities. Dus we kunnen afwachten wat de volgende stap word wat ons racistisch land moet aanpassen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik hoop maar dat het allemaal goed gaat vandaag. Ik ben het volledig eens met degenen die zeggen dat je bij de intocht demonstraties moet verbieden. Het is gewoon niet ok? om kinderen lastig te vallen met dat soort politieke kwesties. Laat staan om het risico te lopen dat kinderen getuige zijn van vechtpartijen.
 

Mario

Well-known member
Wij vieren de intocht vandaag lokaal. Dat doen wij elk jaar. Even los van de protesten, hoef je daar niet door controlepoortjes en sta je ook niet 3 rijen dik.
 

Maasveld

Well-known member
Rowtveegpieten zijn ook helemaal geen probleem, het gaat meer om de k3, stroopwafel en Bob de bouwer pieten, dat is echt kansloos. En zp zal nooit helemaal verdwijnen want de dorpjes in de provincie zullen altijd vasthouden aan hun tradities. Dus we kunnen afwachten wat de volgende stap word wat ons racistisch land moet aanpassen.
Als over een paar jaar alle schminck van het gezicht is zal het wel weer racistisch zijn omdat er alleen maar witte pieten rondlopen.
 

Wigboldus

Well-known member
Haha, dan zie je zo'n bordje staan met: Stop Blackface and Free Palestine. Er staat nog net niet bij: Weg met megastallen en Jesse for President bij.
 

Bernardo

Well-known member
Ik snap ook niet waarom je niet gewoon lekker naar de intocht gaat kijken in een dorpje, heb je nergens last van. Wij zitten morgen voor de televisie met een worstenbroodje, zondag gaan we kijken hoe die van Apeldoorn naar Waalre is gekomen.

In een stad hoef je ook nergens last van te hebben, gewoon ver weg gaan staan van die mafkezen. Stad is groot genoeg.
 

Mario

Well-known member
Heerlijk ouderwetse intocht in de provincie gevierd. Er was zelfs een meet and greet met Sinterklaas. De oudste heeft een volle zak snoepgoed gescoord :duim:
 
Bovenaan