Dat heb je dan heel goed in je reactie verstopt.Oh ja? Volgens mij gaf ik aan dat niet alle bezorgde burgers extreem rechtse of hooligans waren. Dat is een verschil met deze probleembuurten tokkies.
Ik geloof dat jij bepaalde mensen in de groep 'bezorgde burgers' plaatst daar waar ik ze in de groep 'tokkies' plaats.Volgens mij is het vrij helder dat er een verschil is tussen bezorgde burgers en tokkies. Net als het verschil tussen asielzoekers en gelukzoekers.
Dat ik het idee heb dat er de laatste tijd veel meer verwarde mensen vrij rondlopen komt dus niet uit de lucht vallen.
Lang levende bezuinigingen op de zorg!
Verward als in tokkie of verward als in flessen op onbekende vrouw zijn hoofd slaanert of kind vermoordende vader?
Gelukkig maar.Duidelijk, denken we daar hetzelfde over.
Dat ik het idee heb dat er de laatste tijd veel meer verwarde mensen vrij rondlopen komt dus niet uit de lucht vallen.
Lang levende bezuinigingen op de zorg!
Dan kopen we de JSF toch gewoon niet?Met de miljarden die nu gemoeid zijn met de opvang van asielzoekers ben ik bang dat er straks nog een aantal lastige keuzes gemaakt moeten gaan worden en ik kan je alvast verklappen dat dat niet veel minder pijnlijk zal zijn.
Hahahaha.Dan kopen we de JSF toch gewoon niet?
Ook weer opgelost.