Pauw

Wigboldus

Well-known member
Ik word al nieuwsgieriger wat het gewone volk is en wanneer je daar bij hoort.
 
Laatst bewerkt:

zwammy

Well-known member
Ik las dat de BN'ers posters gingen uitbrengen om de vluchtelingen te steunen. Je weet wanneer de BN'ers je gaan steunen je beter gewoon ergens anders kunt gaan wonen, zo'n straf verdient niemand.
 

Fabian

Active member
Als ik als vluchteling kan logeren bij Hanna Verboom zal ik het niet afslaan.

Dus het ligt eraan welke BN-er.
 

Batigoal

Well-known member
Heeft Marco Borsato al gehuild op televisie om het vluchtelingenprobleem en samen met zijn dochter een nummer gezongen?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Rosanna Kluivert kan beter met haar naambadge oplopen. Die ken ik alleen van naam.
 

gevegt

Well-known member
Ik begin net Pauw te kijken en zie mensen in een kooi die als menselijk schild worden gebruikt.
Kotsmisselijk word ik er van.
 

zwammy

Well-known member
Bertje de pvda graaier mag bij de vqra uitleggen dan hij onhandig is geweest. uuh uuh uuh uuh uuh uuh. Heb de neiging om mn afstandsbediening naar zn dikke papzakkerige kutkop te gooien.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Bertje de pvda graaier mag bij de vqra uitleggen dan hij onhandig is geweest. uuh uuh uuh uuh uuh uuh. Heb de neiging om mn afstandsbediening naar zn dikke papzakkerige kutkop te gooien.

Wat een enorme lul ook. Waarom hij het heeft gedaan. Tien keer een vaag verhaal houden dat er een cultuur was dat er wel eens geld aan andere dingen werden besteed. Zelf tienduizende euro's achterover gedrukt.
 

zwammy

Well-known member
Boekje geschreven om de kosten van zn advocaat te kunnen betalen. Ondertussen wachtgeld opstrijken. Waarom rijdt zon vent dan niet op een stilstaande auto op de snelweg 😡
 
Bovenaan