Pauw

gevegt

Well-known member
Het beste programma als je net iets meer wil weten over de globale nieuwsfeitjes.

Die advocaat nu, de zou ik nooit nemen. Al was het alleen maar om zijn horloge om zijn pols.
 

Joost

Well-known member
Wat een geweldige tv avond, nu MCers die huilie huilie doen.
Wat een losers.

Toevallig heb ik een collega wiens man ook lid is van een motorvereniging. Dat zijn wat ruigere mannen maar eigenlijk is het gewoon een vriendenclub. Die zien al hun evenementen afgelast worden door het gedoe rond andere bendes. Motorclubs zijn net voetbalsupporters.
 

gevegt

Well-known member
Het gaat over mensen in een dodencel.
Behoor ik nu te zeggen dat het eigenschuld is?
 

zwammy

Well-known member
Zal met de opvoeding te maken hebben. Reden waarschijnlijk ook als 14 jarig om 12 uur langs spoorbomen af. Zijn allemaal jong geweest.
 

Mario

Well-known member
Zijn sommige vrouwen echt zo wanhopig dat ze gaan corresponderen met ter dood veroordeelden, of zelfs serial killer ter huwelijk vragen?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat is toch algemeen bekend? Ze waren overigens wel zo slim om iemand aan te laten schuiven die ook wel kritisch was richting haar penvriend en nooit een andere relatie heeft nagestreeft dan een relatie als penvriend/penvriendin.
 

Mario

Well-known member
Dat is toch algemeen bekend? Ze waren overigens wel zo slim om iemand aan te laten schuiven die ook wel kritisch was richting haar penvriend en nooit een andere relatie heeft nagestreeft dan een relatie als penvriend/penvriendin.

Maar wel naar de VS is afgereisd om bij de executie te zijn ...
 
Bovenaan