Pauw

Jozsef

New member
En de club Feyenoord die met kilo's boter op het hoofd geagiteerd verklaart dat "er geen enkele aanwijzing is dat er supporters aanwezig waren". Tuurlijk.....
 

SanMark.

Well-known member
En de club Feyenoord die met kilo's boter op het hoofd geagiteerd verklaart dat "er geen enkele aanwijzing is dat er supporters aanwezig waren". Tuurlijk.....

Of de club er wat aan kan doen. Snap niet dat die gereageerd heeft. Al zullen ze allemaal in een Feyenoord shirt rondlopen dan nog kun je Feyenoord helemaal niets verwijten.
 

inhethoekje

Active member
Of de club er wat aan kan doen. Snap niet dat die gereageerd heeft. Al zullen ze allemaal in een Feyenoord shirt rondlopen dan nog kun je Feyenoord helemaal niets verwijten.

Ik quote dit even voor als er in de toekomst ergens weer eens een fontein wordt gesloopt.
 

Jozsef

New member
Of de club er wat aan kan doen. Snap niet dat die gereageerd heeft. Al zullen ze allemaal in een Feyenoord shirt rondlopen dan nog kun je Feyenoord helemaal niets verwijten.

Zo naief ben je toch niet hoop ik? Als ik, iemand die al jaaaaaaren niet meer tussen de harde kern rondloopt, al een paar stoute Feyenoorders herkent in dat groepje, denk je niet dat ze bij de club zelf niet denken: H?, die kennen we?
Ze weten precies wie het zijn. Al jaren. Geen twijfel mogelijk. Maar toch dat persbericht uitbrengen. Dat ergert me, aanpakken die handel. Maar hoe lang roepen we dit al niet?
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Wat moet Feyenoord precies doen in de gemeente Steenbergen? Voor zover die lui daar wonen is het niet onlogisch dat ze op een inspraakavond komen. Volgens de Steenbergse bij Pauw kwamen ze nagenoeg allemaal uit Steenbergen. Niet iets om trots op te zijn dus ook niet iets om over te liegen.
 

Jozsef

New member
Feyenoord moet juist niets doen. Dus geen persbericht naar buiten sturen met kilo's boter op 't hoofd.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Feyenoord moet juist niets doen. Dus geen persbericht naar buiten sturen met kilo's boter op 't hoofd.

Ja en nee. Ik vind persoonlijk niet dat de burgemeester de spanningen volledig op Feyenoord aanhang hoeft te gooien. Feyenoord heeft wel een punt of wellicht gewoon gelijk. Of het handig is om er tegenin te gaan weet ik niet.
 

Jozsef

New member
Nou ja, daar ging mijn ergernis ook niet om eerlijk gezegd. Het gaat mij meer om de jarenlange afwachtendheid en zogenaamde onwetendheid jegens de beroemde 5%.
 

Keyser S?ze

New member
Pechtold zegt nu bij Pauw dat we niet onbeperkt asielzoekers kunnen opvangen. Die is aardig met zijn standpunt aan het schuiven, de populist.
 

zwammy

Well-known member
Hoezo, die aantallen die Wilders vertelde was toch allemaal bangmakerij en luchtfietserij?
 

zwammy

Well-known member
Ach goed, alsof je iemand die 11 jaar over een studie geschiedenis doet serieus kunt nemen.
 

gevegt

Well-known member
Ik vind dat Frans Bauer heel goed verwoordt wat er bij het gewone volk leeft.

Harlingen is een ander geval. Als je weet hoe extreem daar een klein groepje is, kun je de klok er op gelijk stellen dat het daar uit de hand gaat lopen. Gelukkig weet de AIVD dat ook.
 

gevegt

Well-known member
Hoewel die Geelen wel gelijk heeft met dat gemaakte tranendal, kan hij ook eens gewoon zeggen dat Pauw en al die anderen meedoen aan het recyclen van bijvoorbeeld boeken, films en godbetert musicals.
 

inhethoekje

Active member
Die GL''er met zijn verbrande auto's had het maar druk vandaag met overal opdraven, je gaat haast denken dat die autobranden een vooropgezet plan was om zieltjes te winnen in het asieldebat.

Een normaal iemand zit thuis te overdenken hoe of wat (verzekering, angst voor herhaling, zullen we een nachtje gaan pitten bij oma etc etc) maar meneer sleurt de hele familie van het ene programma naar het andere programma mee om zijn verhaal te doen.
De politieke partijen worden wel erg opportunistisch in hun gedrag nu ze Wilders met de dag meer zetels zien winnen.
 
Bovenaan