Pauw

inhethoekje

Active member
En advocaat Plasman is door zijn 1 tegen 200 en Miljoenenjacht deelnemers heen waar hij mee in het nieuws kan komen dus om dat toch te blijven komt hij met de Partij voor Niet Stemmers.

Plasman en Sprong, de 2 grootste kut advocaten die er zijn, en dat wil wat zeggen want ik heb ook al een enorme schurft aan die 2 broers uit Friesland.
Tv advocaten, ik heb er niks mee.
 
Laatst bewerkt:

Pascallovic

Well-known member
De dikke natte vetklep van 50+ zit weer eens kei- en keihard te liegen en nog steeds lopen volslagen idioten achter deze oplichter aan.

HOE KAN DIT???
De VVD wordt in maart ook gewoon de grootste. Liegen en bedriegen loont in de politiek.
 

JFK

Well-known member
En advocaat Plasman is door zijn 1 tegen 200 en Miljoenenjacht deelnemers heen waar hij mee in het nieuws kan komen dus om dat toch te blijven komt hij met de Partij voor Niet Stemmers.

Plasman en Sprong, de 2 grootste kut advocaten die er zijn, en dat wil wat zeggen want ik heb ook al een enorme schurft aan die 2 broers uit Friesland.
Tv advocaten, ik heb er niks mee.

Plasman, waar is die verdomme mee bezig dan? Het politieke landschap is al een kutzooitje met die 17 fracties in de Kamer, wil hij nog even een duit in het zakje doen. Wat is dit voor een waanzin?
Maak het land nog meer onbestuurbaar dan het al is. Rot toch op met je kale kutkop h?!
 

Batigoal

Well-known member
Plasman, waar is die verdomme mee bezig dan? Het politieke landschap is al een kutzooitje met die 17 fracties in de Kamer, wil hij nog even een duit in het zakje doen. Wat is dit voor een waanzin?
Maak het land nog meer onbestuurbaar dan het al is. Rot toch op met je kale kutkop h?!

Ik dacht aan een artikel van De Speld, maar het is dus echt waar. Nu opeens de hele wereld wakker wordt en erachter komt dat er ook boze stemmers zijn en mensen die geen reet interesse hebben in de politiek was het wachten op lui die daar op in springen.

Dat Krol zo populair is verbaast me niets. Mensen horen nou eenmaal graag dat ze zielig zijn en meer geld moeten krijgen.
 

Maasveld

Well-known member
https://www.parool.nl/kunst-en-medi...j-pauw-over-ervaringen-met-justitie~a4516047/

Een dag later lag er een door de OvJ ondertekende brief in de bus gericht aan haar moeder dat ze aangifte had gedaan van poging tot doodslag, aan haar vader dat ie was aangeklaagd voor poging tot doodslag en een brief van slachtofferhulp dat ze haar moeder niet hadden kunnen bereiken. Dat terwijl ze na de val niet meer bij bewustzijn is geweest. Naderhand hebben ze nooit meer iets gehoord.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dit is toch gewoon een vrij ernstig misdrijf bij justitie? Als het uitgesloten is dat die moeder aangifte heeft gedaan, dan lijkt er sprake van valsheid in geschrifte als men het wel zo heeft opgesteld.
 

zwammy

Well-known member
Maakt meteen nog maar eens duidelijk wat voor incompetente lui er op hoge plekken werken in Nederland.
 

Max

Administrator
Forumleiding
In het voortraject is iemand lekker praktisch en een OvJ gaat er van uit dat het klopt en knalt er een krabbel onder. Voor zover het laatste niet een geautomatiseerde brief betreft.
 

zwammy

Well-known member
ovj die het laatste jaar alles seponeert heeft geen tijd om iets na te zoeken voor het de deur uit te doen.
 

JMD

Well-known member
Pauw was gisteren weer heerlijk. Met een wegloper, een niet-mee-wildoener en een niet-mee-kandoener aan tafel praten over het regeerakkoord. (Klaver, Asscher en Roemer dus)
Grote woorden wat niet klopt, samen goed voor wel 31 zetels...

Ze zeggen nu ?cht samen oppositie te gaan voeren, maar dat zal niet lukken, want onderling verschillen ze eigenlijk best nog veel... Roemer wil eigen risico naar 0, Klaver snapt dat dat onbetaalbaar is. Klaver wil vooral heel veel milieumaatregelen, Roemer geeft aan dat de kosten daarvan op het bordje van de mensen komt (en dat dan de minima onevenredig getroffen worden).

Asscher was ook hilarisch. Grote woorden over wat er nu fout gaat, terwijl veel dingen (toen hij 'de macht' had) gewoon ook al de afgelopen jaren fout ging.
 
Bovenaan