Pauw

Max

Administrator
Forumleiding
Zal wel voorlopig weer even voor het laatst zijn. Gaan we binnenkort weer naar de volgende prachtwijk. Wel weer eens tijd voor Gouda.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Pauw

Hoe stuitend irritant ook, doen die vloggers toch weinig strafbare zaken?

De vlogger in Zaandam zelf volgens mij niet (heb niet de moeite genomen die onzin goed te bekijken), maar lui die hij filmt dacht ik wel. Best handig dus dat vloggen.

Die treinspring vlogger van maanden terug was wel strafbaar bezig.
 

SanMark.

Well-known member
Oke, dat wist ik niet. Want dan hoeft ze zelf niets meer te kunnen?

Zij was de eerste vrouw met het hoogste trainers diploma en toen had haar man Bert van Lingen het net voor het zeggen bij de KNVB. En ze zal zelf best wat kunnen( toen der tijd ook record internationaal) maar makkelijk is het natuurlijk wel zo'n kruiwagen.
 

Joost

Well-known member
Zij was de eerste vrouw met het hoogste trainers diploma en toen had haar man Bert van Lingen het net voor het zeggen bij de KNVB. En ze zal zelf best wat kunnen( toen der tijd ook record internationaal) maar makkelijk is het natuurlijk wel zo'n kruiwagen.

Het hele vrouwenvoetbal was in de periode dat Pauw bondscoach was 1 groot homp vriendjespolitiek. Niet alleen vanwege haar diploma's maar ook haar selectieprocedure en de opzet van de Eredivisie.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hoe stuitend irritant ook, doen die vloggers toch weinig strafbare zaken?

Valt volgens mij wel mee ja. Wat kleine vergrijpen; twee vechtpartijen, wat bedreigingen aan het adres van Boef en springen op een politieauto. Ik denk dat er van echte intimidatie jegens de buurtbewoners niet echt sprake is. Vooral die Juliette Rot vind ik zelf ook een irritant mens, die zich vooral druk maakt over haar eigen profilering als raadslid.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Sure. Zal inderdaad geen sprake zijn van intimidatie van de buurtbewoners.
 

Fenerium

Member
Gisteravond het stuk gezien van Umar met die man die een zaak tegen haar heeft aangespannen....

Die Umar heeft een irritant stemmetje, maar verder won ze verreweg op alle punten van die man.

Die vent spreekt te gebrekkig Nederlands, heb het tig keer moeten kijken om enigszins begrip op te kunnen brengen voor zijn standpunt, zonder succes.
 

Jef400

Well-known member
Sure. Zal inderdaad geen sprake zijn van intimidatie van de buurtbewoners.

Zal moeilijk te bewijzen zijn, en iemand is onschuldig totdat zijn schuld omonstotelijk bewezen is. Over die Juliette Rot, waarom ga je in godsnaam in die ghetto wonen dan?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat er sprake is van intimidatie is toch wel evident? Een hele grote groep voor de Vomar die mensen op een onprettige manier benaderen is intimiderend. Dat hoeft nog niet gelijk strafbaar te zijn, maar dat het intimidatie betreft hoef je niet lang over te discussi?ren.
 

Fenerium

Member
Dat er sprake is van intimidatie is toch wel evident? Een hele grote groep voor de Vomar die mensen op een onprettige manier benaderen is intimiderend. Dat hoeft nog niet gelijk strafbaar te zijn, maar dat het intimidatie betreft hoef je niet lang over te discussi?ren.

Ik weet er alles van, ik heb een tijdje in Kanaleneiland gewoond. Iedereen die uit Utreg komt weet waar dit is. Heb heel wat zien gebeuren hier.

https://www.google.nl/maps/place/Mi...442dcd8ead!8m2!3d52.0776074!4d5.08623!6m1!1e1
 

Max

Administrator
Forumleiding
In Utreg heb je sowieso een paar prachtwijken. Mijn zus heeft kort in Kanaleneiland gewoond en jaren in Overvecht.
 

U.G.

Well-known member
Gisteravond het stuk gezien van Umar met die man die een zaak tegen haar heeft aangespannen....

Die Umar heeft een irritant stemmetje, maar verder won ze verreweg op alle punten van die man.

Er is wel meer irritant aan haar dan alleen haar stem, ff los van de hele snitch aangifte-vraagstuk. Triest dat ze aan het eind van de 'debat' niet eens doorheeft dat het compliment dat ze krijgt van die over het paard getilde wannabe Jort Kelder, van dat ze voortreffelijk Nederlands spreekt, eigenlijk gewoon een belediging is.
 
Bovenaan