Pauw trouwens gestopt als BC van de Zuid-Afrikaanse dames.
Is het heel erg als ik zeg dat ik ervan opkeek dat ze getrouwd is met een man?
Hoe stuitend irritant ook, doen die vloggers toch weinig strafbare zaken?
Het is toch algemeen bekend dat ze de meeste diploma's gekregen heeft omdat haar man, toen al bij de KNVB zat.
Oke, dat wist ik niet. Want dan hoeft ze zelf niets meer te kunnen?
Zij was de eerste vrouw met het hoogste trainers diploma en toen had haar man Bert van Lingen het net voor het zeggen bij de KNVB. En ze zal zelf best wat kunnen( toen der tijd ook record internationaal) maar makkelijk is het natuurlijk wel zo'n kruiwagen.
Hoe stuitend irritant ook, doen die vloggers toch weinig strafbare zaken?
Gisteravond het stuk gezien van Umar met die man die een zaak tegen haar heeft aangespannen....
Die Umar heeft een irritant stemmetje, maar verder won ze verreweg op alle punten van die man.
Sure. Zal inderdaad geen sprake zijn van intimidatie van de buurtbewoners.
Dat er sprake is van intimidatie is toch wel evident? Een hele grote groep voor de Vomar die mensen op een onprettige manier benaderen is intimiderend. Dat hoeft nog niet gelijk strafbaar te zijn, maar dat het intimidatie betreft hoef je niet lang over te discussi?ren.
Gisteravond het stuk gezien van Umar met die man die een zaak tegen haar heeft aangespannen....
Die Umar heeft een irritant stemmetje, maar verder won ze verreweg op alle punten van die man.