erka
Well-known member
En ook Felix Lebrun wint en is door naar de laatste vier. Allebei niet onverwacht overigens.
De andere twee halve finalisten zijn de Zweed die van de Chinese nr 1 won en de andere Chinees.
En ook Felix Lebrun wint en is door naar de laatste vier. Allebei niet onverwacht overigens.
Qua aantal riemen wel....Bij roeien heb je de dubbel vier. Is dat het zelfde als de enkel acht?
Dat was ook te verwachten. Mathematisch kan het nog, maar dan moeten ze Japan al een flink pak rammel geven en moet het in de andere wedstrijden ook meezitten.De Cats zijn toch wel een maatje te klein voor de Amerikaansen.
15.00 finale Badminton Gemengd Dubbel
Die Letten zijn natuurlijk de regerend kampioen, maar ik vind ze dit toernooi toch weer verrassend sterk.De Letten verslaan de Serviërs vrij eenvoudig bij 3x3. Nederland mag blijven hopen op de tweede plaats. Servie gaat nog een lastige pot tegen Litouwen spelen
Die schieten zo makkelijk twee punters. Zijn absoluut heel sterk. De Serven vallen mij tegen en moeten vanavond ook nog tegen Polen.Die Letten zijn natuurlijk de regerend kampioen, maar ik vind ze dit toernooi toch weer verrassend sterk.
Viel er op het laatste in. Ook niet te zunig ook zegDe nr 1 van het badminton en grote favoriet eruit gemept door een Thai.