Parijs 2024

JMD

Well-known member
Britten zilver in het roeien, lagen ver voor, worden ingehaald door Kroatië....
 

JMD

Well-known member
Zowaar eens een spannende schoonspringfinale, Mexico na 4 sprongen nipt voor op China.
 

JMD

Well-known member
GB wint weer een medaille bij schoonspringen, dat is hun 4e op 4 onderdelen.
 

Reinoud

Well-known member
De Letten verslaan de Serviërs vrij eenvoudig bij 3x3. Nederland mag blijven hopen op de tweede plaats. Servie gaat nog een lastige pot tegen Litouwen spelen
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
De Letten verslaan de Serviërs vrij eenvoudig bij 3x3. Nederland mag blijven hopen op de tweede plaats. Servie gaat nog een lastige pot tegen Litouwen spelen
Die Letten zijn natuurlijk de regerend kampioen, maar ik vind ze dit toernooi toch weer verrassend sterk.
 

Reinoud

Well-known member
Die Letten zijn natuurlijk de regerend kampioen, maar ik vind ze dit toernooi toch weer verrassend sterk.
Die schieten zo makkelijk twee punters. Zijn absoluut heel sterk. De Serven vallen mij tegen en moeten vanavond ook nog tegen Polen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Vooral die fysieke kracht ook van de Letten. Dan moet je dus mee in die strijd en ga je veel overtredingen tegenkrijgen.
 

erka

Well-known member
En bij tafeltennis heeft die Zweed zelfs de finale gehaald en mag nu tegen de andere Chinees, Fan Zhendong (2)
 

Batigoal

Well-known member
Wow een clean sweep! Knap hoor.

En wat een gruwelijke eindworp van die Teddy Rinet. Echt tof om 'm zo te pakken.
 
Bovenaan