Hij niet, toch?Hij is dus positief bevonden en had hier nooit mogen starten.
Hij niet, toch?Hij is dus positief bevonden en had hier nooit mogen starten.
Nee, volgens mij niet idd.Hij niet, toch?
Hij niet, toch?
Chinese zwemmers hebben wel vaker diverse verdenkingen van doping tegen zich gekregen die dan later heel erg waar bleken te zijn.Oh, ik dacht hij ook. My bad.
Blijf het wel onmogelijk vinden, maar goed. Dat moet dan maar bewezen worden.
Met dat fietsje kun je ook wel meer snelheid maken waardoor de trucs een stuk spectaculairder zijn. Skateboarden in de halfpipe is bijvoorbeeld ook een stuk leuker om te kijken dan de street-variant.Ja, echt leuk. Hier totaal niet die 'ach het maakt allemaal niet uit wat we doen zolang we het maar leuk hebben maar gelukkig zie ik er wel stoer uit met mijn oortjes in en mijn oversized shirt en ik stuur nog even een appje voor ik mijn trick doe' mentaliteit dat je bij dat skateboarden zag...
Er zijn best wel wat redenen waarom er minder gezwommen wordt qua tijden. Dat is erg verklaarbaar en vooral bij echt iedereen zichtbaar.Oh, ik dacht hij ook. My bad.
Blijf het wel onmogelijk vinden, maar goed. Dat moet dan maar bewezen worden.
Wat ik tot nu toe gehoord heb, is dat iedereen er naar gist. Te ondiep bad, geen hoeking onderin het zwembad et cetera.Er zijn best wel wat redenen waarom er minder gezwommen wordt qua tijden. Dat is erg verklaarbaar en vooral bij echt iedereen zichtbaar.
Als je dan vervolgens een Wereldrecord verbreekt met die marge dan mag je wel uitleg verschaffen.
Het is toch gewoon te ondiep?Wat ik tot nu toe gehoord heb, is dat iedereen er naar gist. Te ondiep bad, geen hoeking onderin het zwembad et cetera.
Jij weet het wel zeker?
Ook daar is geen bewijs voor.Het is toch gewoon te ondiep?
Zwemcompetities zijn halfweg, maar nog geen enkel wereldrecord sneuvelde: wat scheelt er met La Défense Arena? | sporza
Niemand krijgt die vervelende 0 van het bord. Na vier dagen en heel wat toppers in het bad, viel er nog steeds geen enkel wereldrecord in het zwemmen. Ook nationale toptijden sneuvelen maar mondjesmaat. Wat is er aan de hand in de Paris La Défense Arena? "Het is intussen wel héél opvallend"...sporza.be
Dit is idd te vergelijken met Londen 2012....Die snelwandelaars hebben nog nooit zoveel toeschouwers gehad denk ik.