erka
Well-known member
Apart dat die elkaar dan al zo vroeg tegenkwamen...
Neujj, hij was als 19e gerankt. Dus dan kun je in de laatste 32 de nr1 tegenkomen.
Apart dat die elkaar dan al zo vroeg tegenkwamen...
Djokovic-Nadal.Apart dat die elkaar dan al zo vroeg tegenkwamen...
Nu ook finale BMX Freestyle,
Nadal is al ouder en valt ver weg, dat lijkt dus bij de zweed ook het gevalDjokovic-Nadal.
Huh? Die Chinees was 1e geplaatst dan kom je bij de laatste 32 toch iets van 25-32 tegen (zo is het althans bij tennis)?Neujj, hij was als 19e gerankt. Dus dan kun je in de laatste 32 de nr1 tegenkomen.
Djokovic-Nadal.
Niet bepaald, hij is pas 22. Prestaties op grote toernooien zeggen echter niet alles over je ranking. Hij staat op plek 26.Nadal is al ouder en valt ver weg, dat lijkt dus bij de zweed ook het geval
De wereldkampioen van de laatste 3 jaren kan het niet waarmaken, komt bij de 2e heat niet goed uit bij de 1e sprong en geeft het dan direct maar op.Op de Place de la Concorde zijn op 4 locaties de 'hippe' sporten: 3x3 basketbal, skateboard, breakdancing en BMX Freestyle. Dat skateboarden vond ik niet veel, maar dat BMX Freestyle is echt leuk om te zien.
Ja, echt leuk. Hier totaal niet die 'ach het maakt allemaal niet uit wat we doen zolang we het maar leuk hebben maar gelukkig zie ik er wel stoer uit met mijn oortjes in en mijn oversized shirt en ik stuur nog even een appje voor ik mijn trick doe' mentaliteit dat je bij dat skateboarden zag...Dat BMX Freestyle is leuk! Spectaculair hoor.
En de afstand wordt alleen maar groter, met nog 4 schoten voor de boeg is ze kampioen.Gisteren al een bronzen medaille voor Guatemala bij het trapschieten heren, nu staat een Guatemalteekse ruim voor bij de dames op hetzelfde onderdeel. Tot deze Spelen had het Middenamerikaanse land pas 1 medaille gehaald, zilver in 2012 bij het snelwandelen.