Parijs 2024

JMD

Well-known member
Is pas de 2e nederlaag van Swiatek op Roland Garros in de laatste 5 jaar...
 

erka

Well-known member
Ondertussen kijk ik met schuin oog naar de kwartfinales tafeltennis en badminton. Fantastische potjes gezien bij herendubbel badminton. Nu de singles mannen bij het tafeltennis. De ijzersterke Braziliaan Calderano is al door.
 

erka

Well-known member
En ook Felix Lebrun wint en is door naar de laatste vier. Allebei niet onverwacht overigens.
 

JMD

Well-known member
Israëliër in bronzenmedaillewedstrijd staat een waza-ari voor, maar krijgt 5 sec voor tijd zijn 3e straf...
 

JMD

Well-known member
En de straf wordt teruggedraaid...

Eurosportcommentator gaat helemaal los op de arbitrage
 

JMD

Well-known member
En nu weer eenzelfde situatie, nu kost het de Georgiër goud tegen de Azeri.
 

JMD

Well-known member
Chinese legt na 5 seconde in de golden score de Duitse even op haar rug...
 

Mario

Well-known member
De Algerijnse vrouw die bokst (en die van de internationale bokskond vorig jaar niet mee mocht doen omdat ze de gendertest niet doorstond) speelde vandaag tegen een Italiaanse. In 45 seconde slaat ze de 'chin strap' los en vervolgens een knal tegen de neus van de Italiaanse. Die vindt het vervolgens wel mooi zo en stopt...
Nou ja, vrouw ... het lijkt Ali B wel.
 

JMD

Well-known member
Kam me niet heugen dat me dat eerder zo is opgevallen.
Is soms denk ik ook wel een beetje kopieergedrag. Net als dat ineens iedereen met die megakoptelefoons op liep toen Phelps dat deed en nu weer bijna niet.

En de temperatuur zal ook meetellen, en vroeger waren de banen vaak buiten, als het dan 30+ graden is heb je ook minder verwarming nodig dan als het ron de 20 graden is in zo'n hal.
 

JMD

Well-known member
Djokovic wint in 2 sets van Tsitsipas, 2e set kwam hij flink achter, leek een blessure te hebben, moest behandeld worden, maar kwam er toch overheen in set 2.
 

JMD

Well-known member
De VS gaat nu klimmen naar de top van het medailleklassement, Biles goud, schermgoud en een zwemgoud vanavond...
 
Bovenaan