Parijs 2024

Kralinger

Administrator
Forumleiding
De 10km hardlopen mannen was een prachtige race. Winnende tijd is 26:43.

Morgenochtend loop ik zelf een 5km, ik ben al blij als ik dan die tijd haal! (overigens wel een zwaar heuvelachtig parcours, dus deze heren zouden daar ook wat langzamer zijn dan ze vandaag waren)
 

Reinoud

Well-known member
Hoorde dat bij 3x3 niet op onderling resultaat gaat, maar gescoorde punten is de tiebreaker. Volgens mij gaat dat voor NL geen verschil maken. Gaat van Litouwen moeten komen, dan kan NL bij winst naar plek twee gaan.
 

erka

Well-known member
Die Rinet is ook een buitengewoon leuke gast. En wat een attractieve judoka.

Hoe die ook stond te glunderen na zijn overwinning. Echt oprecht. Zo'n wereldtopper, zo gigantisch veel gewonnen al en dan toch als een kind zo blij.
 

gevegt

Well-known member
Hij is in elk geval uit de uitslag verwijderd en van de Spelen gegooid, mag niet meer meedoen aan de teamwedstrijd.
Dat weet ik, maar vooral bij judo is zoiets echt not done. Hopelijk laten ze hem dat ook voelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: erka

JMD

Well-known member
Lekker potje gisteravond trouwens tussen Frankrijk - Argentinië (voetbal). En na het laatste fluitsignaal ging het flink los op het veld...
 

Reinoud

Well-known member
Zou het mooi vinden als de handbaldames uit Angola van Brazilië kunnen winnen later vandaag.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
In de wielerwedstrijd is het voorlopig een groot pokerspel. In het peloton zijn de Denen en de Nederlanders gestopt met rijden, omdat zij geen zin hebben om 200km op kop te rijden, zodat daarna de concurrentie kan profiteren. De concurrentie gaat echter niet in op het verzoek om mee te rijden. En dus heeft de kopgroep een voorsprong van een kwartier en het loopt almaar op. En er is een groepje weggereden uit het peloton, met daarin wat betere renners dan die in de kopgroep. Ook zij hebben binnen no time drie minuten te pakken.

Interessant!
 

JMD

Well-known member
In de wielerwedstrijd is het voorlopig een groot pokerspel. In het peloton zijn de Denen en de Nederlanders gestopt met rijden, omdat zij geen zin hebben om 200km op kop te rijden, zodat daarna de concurrentie kan profiteren. De concurrentie gaat echter niet in op het verzoek om mee te rijden. En dus heeft de kopgroep een voorsprong van een kwartier en het loopt almaar op. En er is een groepje weggereden uit het peloton, met daarin wat betere renners dan die in de kopgroep. Ook zij hebben binnen no time drie minuten te pakken.

Interessant!
Dreigt dus een beetje zoals de dameswegwedstrijd van Tokio te worden... En als Heilige Evenepoel of Heilige Van Aert dan niet wint zullen de Belgen wel weer janken dat niemand voor hen wil rijden. ;)

Viviani in die 2e groep, dat is geen misselijke, die moet je niet te evr laten rijden. Dat groepje vooraan ben ik niet zo bang voor.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dreigt dus een beetje zoals de dameswegwedstrijd van Tokio te worden... En als Heilige Evenepoel of Heilige Van Aert dan niet wint zullen de Belgen wel weer janken dat niemand voor hen wil rijden. ;)

Viviani in die 2e groep, dat is geen misselijke, die moet je niet te evr laten rijden. Dat groepje vooraan ben ik niet zo bang voor.
De Belgen willen blijkbaar toch winnen. Tiesj Benoot offert z'n eigen kansen op en rijdt mee op kop van het peloton.
 

JMD

Well-known member
De Belgen willen blijkbaar toch winnen. Tiesj Benoot offert z'n eigen kansen op en rijdt mee op kop van het peloton.
Als je Van Aert en Evenepoel in je team hebt moet je als Benoot je sowieso niets voorstellen kan kansen ;)
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Als je Van Aert en Evenepoel in je team hebt moet je als Benoot je sowieso niets voorstellen kan kansen ;)
Was op zich wel een scenario denkbaar dat Benoot vroeg in de finale mee springt met een groepje en niemand de koers kan of wil controleren. Dat soort dingen zijn super realistisch met een dergelijk klein peloton.
 
Bovenaan