erka
Well-known member
Saai? Ik vind het fantastisch tot nu toe. Ik geniet echt.
Zitten wel mooie stukken in, zoals net met die band en dat bloed van de revolutie maar ik vind het tempo erg laag. Gebeurt weinig.
Saai? Ik vind het fantastisch tot nu toe. Ik geniet echt.
Briljante band. Inmiddels gegroeid tot headliner op grote festivals als Graspop. En volledig terecht, want er zijn er weinig die live zo strak spelen als zij.Zag ze in Eindhoven. Pffff top!!
Zelden vertoond strak.Briljante band. Inmiddels gegroeid tot headliner op grote festivals als Graspop. En volledig terecht, want er zijn er weinig die live zo strak spelen als zij.
Het Franse Sinterklaas journaal?Dit vind ik dan weer mooi in het Louvre met al die schilderijen en standbeelden die veranderen en de Mona Lisa die weg is.
Het Franse Sinterklaas journaal?
Een progressieve deathmetalband vond je geen verrassend element?Jaja, moest ik ook even aan denken. Komt het nog goed met Quasimodo? En komt het laatste schip nog goed aan?
Het eerste stuk kwam erg langzaam op gang maar het stuk erna vanaf die metalband tot Louvre was wel mooi. Ik mis nog wel een beetje verrassende elementen zoals in Londen bijvoorbeeld de Queen en Mr Bean.
In ieder geval leuk dat ze iets nieuws proberen. De achtergrondmuziek mag wel wat sneller.
Leuk bootje van Swaziland.
Vond je? Ik vond haar stuk met dat dansje juist een beetje amateuristisch overkomen.Een progressieve deathmetalband vond je geen verrassend element?
Ik vond Gaga ook erg sterk, trouwens. En die bootjes een leuke touch. Ik geniet wel van deze ceremonie.
Ik vind haar stem fenomenaal en ik vond de jazz-achtige muziek mooi. Heb niet echt gelet op de choreografie.Vond je? Ik vond haar stuk met dat dansje juist een beetje amateuristisch overkomen.
Ik vind het heerlijk.Saai? Ik vind het fantastisch tot nu toe. Ik geniet echt.
Dat is idd echt balen. Het is zelfs code geel in Parijs qua weer. En ook morgen lijkt het veel te gaan regenen. Nadelig voor o.a. tennis (zal weinig gespeeld worden) en wielrennen (krijgt iedereen dezelfde omstandigheden).Wel jammer dat het een beetje verregend en voorlopig houdt het niet op met regenen.
Ik vind het juist onvergelijkbaar, omdat elke opening het eigen land weergeeft. En dan is China niet te vergelijken met het VK, Frankrijk of de VS.Benieuwd of dit een beetje net zoals Londen wordt, voor mij nog altijd met afstand de beste en leukste opening ooit.
Ik vind het ook mooi hoe ze veel Franse / Parijs tradities erin weten te verwerken. Heel mooi.Ik vind het heerlijk.
Maar goed, ik ben ook Parijsgek (keer of 15 al geweest) en vind het heerlijk al die bekende delen van Parijs te zien.