Parijs 2024

erka

Well-known member
Dit vind ik dan weer mooi in het Louvre met al die schilderijen en standbeelden die veranderen en de Mona Lisa die weg is.
 

erka

Well-known member
Het Franse Sinterklaas journaal?

Jaja, moest ik ook even aan denken. Komt het nog goed met Quasimodo? En komt het laatste schip nog goed aan?

Het eerste stuk kwam erg langzaam op gang maar het stuk erna vanaf die metalband tot Louvre was wel mooi. Ik mis nog wel een beetje verrassende elementen zoals in Londen bijvoorbeeld de Queen en Mr Bean.
 

Maasveld

Well-known member
In ieder geval leuk dat ze iets nieuws proberen. De achtergrondmuziek mag wel wat sneller.

Leuk bootje van Swaziland.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Jaja, moest ik ook even aan denken. Komt het nog goed met Quasimodo? En komt het laatste schip nog goed aan?

Het eerste stuk kwam erg langzaam op gang maar het stuk erna vanaf die metalband tot Louvre was wel mooi. Ik mis nog wel een beetje verrassende elementen zoals in Londen bijvoorbeeld de Queen en Mr Bean.
Een progressieve deathmetalband vond je geen verrassend element? ;)

Ik vond Gaga ook erg sterk, trouwens. En die bootjes een leuke touch. Ik geniet wel van deze ceremonie.
 

Batigoal

Well-known member
Inmiddels wel leuke en spectaculaire stukken inderdaad. Wel jammer dat het een beetje verregend en voorlopig houdt het niet op met regenen.
Een progressieve deathmetalband vond je geen verrassend element? ;)

Ik vond Gaga ook erg sterk, trouwens. En die bootjes een leuke touch. Ik geniet wel van deze ceremonie.
Vond je? Ik vond haar stuk met dat dansje juist een beetje amateuristisch overkomen.
 

JMD

Well-known member
Wel jammer dat het een beetje verregend en voorlopig houdt het niet op met regenen.
Dat is idd echt balen. Het is zelfs code geel in Parijs qua weer. En ook morgen lijkt het veel te gaan regenen. Nadelig voor o.a. tennis (zal weinig gespeeld worden) en wielrennen (krijgt iedereen dezelfde omstandigheden).
 

erka

Well-known member
Dit is ook wel mooi gedaan met die beelden. Wat ik zei, kwam wat moeizaam op gang maar nu is het heel boeiend.
 

JMD

Well-known member
Benieuwd of dit een beetje net zoals Londen wordt, voor mij nog altijd met afstand de beste en leukste opening ooit.
Ik vind het juist onvergelijkbaar, omdat elke opening het eigen land weergeeft. En dan is China niet te vergelijken met het VK, Frankrijk of de VS.

Ik vond Atlanta fantastisch, een typisch Amerikaanse show. Weet dat ik midden in de nacht urenlang met open mond zat te kijken, Barcelona met zijn grote show en Catalaanse zaken, Beijing met zijn massaliteit, Londen met zijn typisch Britse show, Rio met een 'kleinere' show. Het is onvergelijkbaar.

Maar sowieso die botenparade is fantastisch, alleen jammer van het weer.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Ik vind het heerlijk.

Maar goed, ik ben ook Parijsgek (keer of 15 al geweest) en vind het heerlijk al die bekende delen van Parijs te zien.
Ik vind het ook mooi hoe ze veel Franse / Parijs tradities erin weten te verwerken. Heel mooi.
 
Bovenaan