Parijs 2024

JMD

Well-known member
Dit is ook wel mooi gedaan met die beelden. Wat ik zei, kwam wat moeizaam op gang maar nu is het heel boeiend.
En het gaat sowieso wat 'langzamer', maar dat hoort ook bij het rustig aan van de Fransen. Over 4 jaar in LA zal het wel snel snel snel en met veel herrie zijn.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Echt prachtig, dit gedeelte met een schitterende uitvoering van La Marseillaise en dan die beelden en de suspense. Indrukwekkend!
 

JMD

Well-known member
Ook mooi dat ze die man/vrouw met fakkel ook echt live stukken mee laten lopen, je ziet hem/haar steeds in beeld komen. De binnenstukken zijn natuurlijk overduidelijk eerder opgenomen ed, maar over de daken gaat hij/zij echt live mee.
 

erka

Well-known member
Ik wil de NOS niet direct bashen maar op de Belg kletsen ze er niet steeds doorheen.
edit: ook wel. BBC maar proberen.
 

JMD

Well-known member
Ze hebben allemaal het zelfde draaiboek.
Zeker, ze krijgen dezelfde info allemaal. Maar je hoeft niet constant te kletsen of te laten zien wat je weet...

Ik heb zomaar het idee dat de show 'een beetje' vertraging heeft opgelopen. De eerste boten werden vrij snel onderbroken door zo'n deel van de fakkeltocht en idd die rockband en de Marseillaise enz, maar op het eind was het bijna continu alleen maar boten en idd steeds even kort schakelen naar ede modeshow.
 
Bovenaan