Mario
Well-known member
Wordt dus hoog tijd dat het hooliganisme ook daar haar intrede doet.
Wellicht kunnen we al die clowns van dat Oranje publiek daarnaar toe gaan sturen, die hebben komende zomer toch niets te doen.
Wordt dus hoog tijd dat het hooliganisme ook daar haar intrede doet.
Die zitten inmiddels al bij de Formule 1.Wellicht kunnen we al die clowns van dat Oranje publiek daarnaar toe gaan sturen, die hebben komende zomer toch niets te doen.
Ik ben zaterdag voor het eerst live bij een volleybalwedstrijd geweest, maar in het echt is het allemaal nog aanstelleriger dan het op tv lijkt, met dat hupsen en gillen na elk punt voor en tegen. Meest bizarre vond ik nog wel dat de wissels een soort veredelde cheerleaders zijn. En het publiek zit het grootste deel van de wedstrijd gewoon stil toe te kijken, dat is nog wel het meest grappige.
Ik ben zaterdag voor het eerst live bij een volleybalwedstrijd geweest, maar in het echt is het allemaal nog aanstelleriger dan het op tv lijkt, met dat hupsen en gillen na elk punt voor en tegen. Meest bizarre vond ik nog wel dat de wissels een soort veredelde cheerleaders zijn. En het publiek zit het grootste deel van de wedstrijd gewoon stil toe te kijken, dat is nog wel het meest grappige.
Klopt. Je moet niet te dicht langs de kant van het veld zitten. Heb ooit nog een bloedneus opgelopen omdat een speler bovenop me dook (ik zat aan de zijkant te 'tellen') omdat hij de bal wilde halen...De intensiteit en snelheid van het spel viel me wel op. Het was ook in een piepklein zaaltje, af en toe kwam er ??n vlak voor mijn neus langs duiken.
Dat was gewoon bewust hoor.Klopt. Je moet niet te dicht langs de kant van het veld zitten. Heb ooit nog een bloedneus opgelopen omdat een speler bovenop me dook (ik zat aan de zijkant te 'tellen') omdat hij de bal wilde halen...
Als ze niet normaal kunnen doen, ga er dan niet meer naar toe,
https://nos.nl/artikel/2199974-geen-volkslied-voor-israelische-judoka-na-winst-in-abu-dhabi.html
Ze hebben het gevraagd, alleen daar geen eisen aangesteld. Anders loop je het geld mis namelijk.Je zou ook kunnen vragen of ze normaal kunnen doen... Dus gewoon eisen dat ze dat volkslied afspelen en anders wordt er gewoon geen judotoernooi meer gehouden daar..
Wat zegt hij dan wat niet klopt?
Iedereen dezelfde doping. Winnaar is dan echt de beste.Wat zegt hij dan wat niet klopt?