De Groene Scout
Well-known member
YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoezo het hoogst haalbare? Finale winnen is het allerhoogst. Zou ik de dames wel gunnen.Het hoogst haalbare gehaald. De media kan hun kritiek inslikken en de dames kunnen tevreden zijn.
Ongelooflijk inderdaad...Maarre....die plakbal, dat ze die goedkeurden. Daar hadden de Azeri's wel gelijk in vond ik.
Tegen Servi? of Turkije worden ze normaal gesproken in drie sets van het veld geslagen.Hoezo het hoogst haalbare? Finale winnen is het allerhoogst. Zou ik de dames wel gunnen.
Servi? zou kunnen ja, maar Turkije werd 3e in haar groep, dus dat zal wel meevallen. Zou een pikante ontmoeting zijn, weerzien met Guidetti.Tegen Servi? of Turkije worden ze normaal gesproken in drie sets van het veld geslagen.
Servi? ook naar de finale. Geen schijn van kans dus.
Wonnen we op de Olympische Spelen toch van?
Garantie en verleden.Laatste wedstrijd verloren we kansloos met 3-0.
Garantie en verleden.
Laatste wedstrijd verloren we kansloos met 3-0.
Bij Volleybal wint altijd de beste is mij geleerd.Kansloos was het niet. In de eerste set een aantal setpoints voor Nederland en in de laatste set geven ze op het eind een voorsprong weg herinner ik me.
Bij Volleybal wint altijd de beste is mij geleerd.
Bij Volleybal wint altijd de beste is mij geleerd.
Wie heeft dat gezegd?
Je moet bij volleybal natuurlijk wel enorm je best doen als je de mindere bent om 3 sets te winnen.