gevegt
Well-known member
Het slaat nergens op om te zeggen dat 'doping vrijgegeven moet worden'... En zo heeft hij elke week wel een onzincolumn.
Heel veel mensen hebben dat al bepleit, al jaren. Wat dat betreft is het oud nieuws.
Het slaat nergens op om te zeggen dat 'doping vrijgegeven moet worden'... En zo heeft hij elke week wel een onzincolumn.
Maar dat eerste wordt lastig... Want als je een bepaalde doping gaat uitgeven. Hoe weet je dan zeker dat er mensen toch niet nog andere doping gaan gebruiken?Iedereen dezelfde doping. Winnaar is dan echt de beste.
Cafe?ne is geen lichaamseigen stof, EPO is altijd verboden en het dopingvrij geven leidt niet tot meer eerlijkheid.Wat zegt hij dan wat niet klopt?
Cafe?ne is geen lichaamseigen stof, EPO is altijd verboden en het dopingvrij geven leidt niet tot meer eerlijkheid.
Die Brinkman moeten ze opsluiten... Blaat de vreemdste onzin...
Waarover?Ik denk niet dat hij het meent. Hij wil hiermee vooral mensen aan het denken zetten, lijkt mij.
Die Brinkman moeten ze opsluiten... Blaat de vreemdste onzin...
Hij heeft een andere mening dus is het onzin?
Hij heeft een andere mening dus is het onzin?
In dit specifieke geval echter wel.Nee, een andere mening is natuurlijk niet per definitie onzin.
Hij is zelf topsporter geweest, denk je nu werkelijk dat hij het wil zoals hij het hier beschrijft ("grotere kans op doden" en "niets mis met mechanische doping in het wielrennen")?
Dat is wel heftig nieuws. Vrachtwagen van achteren op zijn auto ingereden.
Bah, wat vervelend nieuws. Hij was ook wel goed bezig dit jaar begrijp ik.