Oranje tegen Noord Ierland & Wit Rusland

Oranje tegen Noord Ierland & Wit Rusland

• Totaal aantal stemmers
    9
  • Opiniepeiling gesloten .

stc

Well-known member
Scoren in de laatste minuten hebben ze gewoon gekopieerd van PSV. Maar goed, het waren ook (ex) aanvallers van PSV die scoorde in de laatste minuten.

PES5

Administrator
Forumleiding
Ben benieuwd of PES5 en Max nu nog steeds zo tegen De Jong zijn... :p

Dit is volgens mij voor Luukinho de eerste keer dat hij een beslissende goal maakt in Oranje.

Je geeft het antwoord een regel later zelf al.

Degelijke zege trouwens.

JMD

Well-known member
Nederland heeft nu 18x op rij in de Kuip gewonnen. Het laatste gelijkspel was tegen Roemeni?, de laatste nederlaag in de Kuip is van oktober 2000, tegen Portugal...

Abubakari

Well-known member
Wel een schitterende zege zo, veerkracht getoond en gewoon door blijven gaan. Had bij 0-0 wel het idee dat ie nog wel ging vallen maar dacht na de 0-1 wel even dat je waarschijnlijk blij mocht gaan zijn met een punt. Gelukkig valt de 1-1 snel en gebeurt wat te verwachten valt, de noord ieren gaan door hun hoeven en bezwijken alsnog onder de druk.

Ik gok dat erka na de 0-1 de tv uit heeft gezet.

Susa

New member
Wat een mazzel:rumcolaa:

De eerste helft was echt waanzinnig slecht.

Waarom de Roon als je van de Beek hebt ? en idd aan Babel heb je niks tegen dit soort defensieve ploegen.

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Ik heb nu best zin in mijn trip naar Belfast volgende maand voor de return. Gelukkig is de druk niet zo groot meer.

Joost

Well-known member
Wat een mazzel:rumcolaa:

De eerste helft was echt waanzinnig slecht.

Waarom de Roon als je van de Beek hebt ? en idd aan Babel heb je niks tegen dit soort defensieve ploegen.

Dat is ook wel makkelijk concluderen achteraf.
Voegde van de Beek nu zoveel meer toe dan de Roon?

Bovenaan